Co 10 minut szlaban w dół

Co 10 minut szlaban w dół

50 procent więcej połączeń na trasie do i z Warszawy oraz 60 procent zmodernizowanego taboru- takie dobre wieści ma dla mieszkańców okolic trasy kolejowej nr 6 ma przedstawiciel zarządu Koleje Mazowieckie – KM sp. z o.o. Dariusz Grajda gościł w Wołominie by przekazać informacje na temat ponownego, po remoncie torów, uruchomienia lokalnej trasy kolejowej, stanu pociągów i bezpieczeństwa.

Na środowej konferencji w Urzędzie Miejskim gościł również starosta, przedstawiciel władz Wołomina i komendant powiatowej policji. Wszyscy mieli do przekazania wyłącznie dobre wiadomości. Od 4 grudnia zmienił się rozkład jazdy podmiejskich pociągów, co oznacza, że jeździ ich teraz 150 na dobę (zamiast 100), w godzinach szczytu co 10 minut. Jak deklaruje przedstawiciel KM, nie ma więc obaw, by któryś z pasażerów nie zmieścił się do pociągu. Na trasie przez powiat wołomiński jeździ teraz60 proc. nowych lub zmodernizowanych pociągów (mogących rozwinąć prędkość do 120 km/h). Niestety, na w pełni nowy tabor, według zapewnień KM, musimy poczekać jeszcze 2-3 lata. (…)

Więcej na łamach Wieści.

(17) Comments

  1. Z powiatu

    A ja jestem ciekawa co nasz Kazik i jego zausznicy zrobili przez ostatnie dwa lata żeby przyspieszyć budowę tuneli pod torami ? Co,no co ?

  2. obywatel

    Widać ten zwiększony ruch na kolei, stoimy w korkach coraz dłuzej na Wołominie.Chora sytuacja.Pytam sie dlaczego nie zrobiono 2 przejazdów na miescie na czas budowy tuneli?

  3. Andrzej

    Dla linii kolei podmiejskiej, w godzinach szczytu pociągi jadące w jedną stronę co 10min.. Do tego trzeba dodać pociągi jadące w drugą stronę. Do tego dojdą pociągi towarowe, dla których ta linia głównie została zmodernizowana. Czy w godzinach szczytu będzie możliwy przejazd przez tory w Kobyłce?

    1. Wołominiak

      Tak będzie możliwy po wypiciu kilku kaw i herbat oraz po zjedzeniu kilku pysznych ciasteczek w pobliskiej cukierni. Mieszkańcy kobyłki podziękujcie Panu Burmistrzowi przy urnach za taki stan rzeczy. Ja na szczęście mieszkam w Wołominie.

  4. Ania

    Za co dziękować takiemu burmistrzowi? Zamiast się lansować powinien dopilnować przejazdów bezkolizyjnych. A tak ani tuneli a teraz i parkingi pewnie poblokują. Cwaniak z miodem w uszach.

  5. Grazia

    Brak przejazdów bezkolizyjnych to nie wina Burmistrza Kobyłki, tylko Stowarzyszenia NASZA ZIEMIA wspierana przez Wspólnotę Samorządową zbieraniem podpisów pod Kościołem. Przy dotacjach z UE nie można pozwolić sobie na opóźnienia bo albo płacisz kary albo oddajesz dotację.

      1. Ko był cza nin

        ,,A w fundacji Nasza Ziemia działała obecna sekretarz Wołomina ,,.Jako szpieg Roguskiego .

  6. mark

    Boże !!! Przecież wam pisałem od roku - że tak właśnie będzie ! Dziwne, że sie sprawdziło??? Trzeba troche zwiedzać - jak nie świata - to chociaż zajrzeć do powiatu obok. Gdzie były matoły co to czytały? Bo to , że czytają - to wiem. Tylko dlaczego nie myślą - wiedząc - że tak będzie?? Brak wyobraźni, rozumu, rozsądku??

  7. Ana

    Ktoś , kto tak ja musi codziennie, w obie strony pokonywać samochodem przejazd na ulicy Sikorskiego w Wołominie - to wie o czym piszę. W godzinach 16-17 -sta przejazd zamykany jest co 5 minut. Gigantyczne korki, wpychające się samochody, całkowita blokada. Mam tego dość.To jest droga przez mękę.Kiedy to się skończy?

  8. Piotr

    No to teraz troszkę stoimy. Ale podziękujmy stowarzyszeniu Nasza Ziemia. Mają to co chcieli czyste powietrze. A poczekajmy na towarowe. Wielkie dzięki i gratulacje. A Wspólnota samorządowa pewnie przeszczęśliwa że nam taki luksusik zorganizowała.

  9. Ko był cza nin

    Ogólnie rzecz biorąc w Wołominie jak tylko zakończą tunele będzie ok za to Kobyłka ma to już na zawsze dzięki Roguskiemu i jego świcie a najbardziej Grubkowi co to przewalili całą inwestycję . Nie dość , że w innym biegu to jeszcze nie zdążyli przygotować uzgodnień na pierwszy rzut . Na dodatek tłumaczą ,że to Nasza Ziemia załatwiła protestem,

  10. Hycel

    Takich korków w Wołominie nigdy nie było odkąd mieszkam tutaj ponad 20 lat. Podziękuj burmistrzowi Radwan przy następnych wyborach. Niedorajda

  11. mark

    @Hycel: Nie czepiaj sie radwanki. Ona tu 2 dni z wczorajszym włada. Natomiast w czasie gdy inne powiaty zabiegały o poszerzenie dróg o budowę nowych - w wołominie - NIC sie nie działo - i nie były to czasy radwanki - choć już tam gdzieś sie przewijała , ani riczi-lovela ale rycia i mikuli. TRZY KADENCJE obaj siedzieli i NIC nie zrobili dla Wołomina. Jeden czapką na spotkaniach rzucał a drugiego widziałem w kurierze jak otwieral drift park - nasyp z piachu po wykopach - no strategiczna inwestycja. I właśnie te 3 kadencje - nie lata - kadencje - to był czas, gdy dookoła powiaty się rozwijały i odskakiwały Wołominowi. Odskakiwały z bezrobociem z inwestorami i inwestycjami , z rozwojem. Tego sie nie wróci. Radwanka - owszem - brnie w muł. Ale nie zapominaj , że ten muł i bagno - zgotował nam kto inny. A riczi i radwanka - to tylko skutek i konsekwencja rządzenia przez tych pierwszych.

  12. wwl

    Co do inwestycji pula jest dopięta do maksimum, błędów poprzednich kadencji to nie cofnie. Raptem w jeden rok wszystkich dziur się nie załata. Skutecznie pozyskano wiele środków i to trzeba docenić bo z własnej kasy na wiele nie starczy. Przykład gospodarowania a raczej kompletnej zacofki w Kobyłce pokazuje, że i pod mułem jeszcze coś jest. My przejazdy mamy już prawie gotowe, pocieszenie może marne dla stojących na przejazdach, sprawa otwarcia nie leży bezpośrednio w gestii miasta bo to nie ono jest wykonawcą prac. TORPOL zawiaduje sprawą i lekkce sobie waży wszelkie prośby, groźby, żale. Z pism wynika, że Burmistrz zabiegała o otwarcie jednego z tuneli najpóźniej na początku grudnia 2016. Opieszałość wykonawcy zgodna z polskimi realiami, tunel najwidoczniej musi odstać swoje...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>