Wołomin: Park w rezerwie

Wołomin: Park w rezerwie

Projekt „Ochrona Muzeum im. Zofii i Wacława Nałkowskich w Wołominie wraz z zabytkowym parkiem” nie otrzymał dofinansowania z RPO i pozostaje na liście rezerwowej. Kwota 2 720 126 zł miała być przeznaczona na budowę infrastruktury parku przy muzeum.

– Wniosek nie otrzymał odpowiedniej ilości punktów, jeśli chodzi o stronę merytoryczną. Wołomin znalazł się na liście rezerwowej – poinformowała na sesji wiceburmistrz Wołomina Edyta Zbieć. Jak dodał naczelnik wydz. pozyskiwania środków zewnętrznych, chodzi o wnioskowaną kwotę na m.in. ścieżki, podjazdy, schody. (…)

Więcej na łamach Wieści.

(16) Comments

  1. mark

    Potrzebny ten park w tym miejscu jak swini kamizela. Drugi pas drogi tam zrobcie- to bedzie lepiej. A park?! Co on zmieni?! Paranoja !

  2. Jurek

    czołg postawcie i zaden park nie bedzie potrzebny.Tylko uwarzajcie na Ryśka bo znowu go wywiezie albo lufę utnie.

  3. Aga

    ,, Wniosek nie otrzymał odpowiedniej ilości punktów, jeśli chodzi o stronę merytoryczną''. - Dlaczego to nie dziwi mieszkańców Wołomina ....jacy urzędnicy tyle punktów...

    1. tak było

      dajmy szansę Sacholowi żeby miał jakieś szanse z Hanką w wyborach bo przecież o to tu chodzi żeby Sachol mógł dorwać się do koryta w stolicy, najwidoczniej obecna fucha to za mało gdy ma się tylu przydupasów do wykarmienia! Z pewnością Wołomin nie straci przecież same profity mamy ze strony naszych rodzimych pisurów dość wspomnieć o ryśkowej wiacie z mozołem budowanej. A jakie wspaniałości nasi posiołkowie nam ściągneli ... aż mi tchu brak od wyliczania tych profitów, nie ma od czego zacząć a tu już kończyć trzeba...

  4. mark

    fakt - popisali sie jak dotąd wzorowo. A w 4 litery to nas nasi samorządowcy kopią i dmuchają - na przemian

    1. Maciek

      wzorowo wydymają nas z kasy, było mało będzie jeszcze mniej bo nie ma co wierzyć w cuda że tłuszcz, kobyłka czy podkowa będzie tak samo finansowana jak mokotów czy wilanów już widzę jak wszyscy jednogłośnie przesuwają forsę z remontu w centrum na zalanie asfaltu na pipidówie dolnej 50km od właściwej warszawki Pranie mózgów dla średnio zaawansowanych a nigdzie nic o zabezpieczonych środkach tylko tanie obietnice! Kpina z ludzi!

  5. obywatel

    Parki Wam w głowie a CZYSTEJ WODY w kranach nie jesteście w stanie zabezpieczyc mieszkańcom.Tu te kase włózcie i zróbcie z tym porzadek. A park dziwaczny zbudowac chcecie a kto to bedzie utrzymywał? Woda brudna,drogi dziurawe, potrzebny drugi pas 634 a tu dziwnego parku sie chce.Żenada.

  6. tymi

    Rembertów ,Wawer do tej pory na znanych ulicach nie maja infrastruktury.Brak kanalizacji o wodociągu ,a są dzielnicami Warszawy.

  7. tymi

    Rembertów ,Wawer do tej pory na znanych ulicach nie maja infrastruktury.Brak kanalizacji i wodociągu ,a są dzielnicami Warszawy.

  8. zen

    I Sosnówka (najbardziej niedoinwestowana część wołomina) dalej w czarnej d...e - a miało być tak pięknie !!!! nie ma asfaltu to chciaż liczyliśmy na ten park (pomysł samorządowców nie mieszkańców Sosnówki) - a tu "nie będzie niczego" jak to mawiał kiedyś Kononowicz niejaki. Ale my odwdzięczymy się w najbliższych wyborach. Pozdro

  9. azorek

    @zen nie histeryzuj, Jak to niczego nie będzie? Co ty pleciesz? Będzie, będzie. Może nie od razu, może nie wszystko na raz ale będzie nie ściemniaj mądralo. A odwdzięczyć to pewnie powinniśmy się wszyscy. Przypomnij mędrcu bo zaiste, nie pamiętam, kiedy to ten park i za czyje darowizny miał powstać?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>