Sąd przyznał rację Wieściom

Sąd przyznał rację Wieściom

Informowaliśmy już Czytelników o procesie, jaki wytoczyła Wieściom Podwarszawskim burmistrz Wołomina Elżbieta Radwan, która nie zgadzała się ze stwierdzeniami, zawartymi w relacji z sesji absolutoryjnej naszego tygodnika. W pierwszej instancji sąd przyznał rację Wieściom i nakazał burmistrz zapłatę kosztów sądowych oraz kosztów jakie poniosła redakcja tytułem procesu. Burmistrz odwołała się od wyroku, ale apelację nadano po terminie. Sąd więc ją odrzucił.

Jak już informowaliśmy, w lipcu burmistrz Wołomina Elżbieta Radwan, uznając jakoby cyt. „po raz kolejny nie dostała absolutorium” i „w głosowaniu większość radnych nie przyznała absolutorium burmistrz Wołomina” narusza jej dobra osobiste, nakazała Wieściom umieszczenie sprostowania i zapłatę 50 tys. zł na rzecz organizacji społecznej.

Kiedy jednak redakcja odmówiła burmistrz wypłaty pieniędzy oraz umieszczenia sprostowania, Elżbieta Radwan złożyła w Sądzie Okręgowym Warszawa-Praga pozew przeciwko gazecie. Wyrok w obu instancjach wydany został na korzyść Wieści. Koszty sprawy zostały zapłacone z kasy miasta.

Informowaliśmy już Czytelników o procesie, jaki wytoczyła Wieściom Podwarszawskim burmistrz Wołomina Elżbieta Radwan, która nie zgadzała się ze stwierdzeniami, zawartymi w relacji z sesji absolutoryjnej naszego tygodnika. W pierwszej instancji sąd przyznał rację Wieściom i nakazał burmistrz zapłatę kosztów sądowych oraz kosztów jakie poniosła redakcja tytułem procesu. Burmistrz odwołała się od wyroku, ale apelację nadano po terminie. Sąd więc ją odrzucił.

Jak już informowaliśmy, w lipcu burmistrz Wołomina Elżbieta Radwan, uznając jakoby cyt. „po raz kolejny nie dostała absolutorium” i „w głosowaniu większość radnych nie przyznała absolutorium burmistrz Wołomina” narusza jej dobra osobiste, nakazała Wieściom umieszczenie sprostowania i zapłatę 50 tys. zł na rzecz organizacji społecznej.

Kiedy jednak redakcja odmówiła burmistrz wypłaty pieniędzy oraz umieszczenia sprostowania, Elżbieta Radwan złożyła w Sądzie Okręgowym Warszawa-Praga pozew przeciwko gazecie. Wyrok w obu instancjach wydany został na korzyść Wieści. Koszty sprawy zostały zapłacone z kasy miasta.

(12) Comments

  1. mark

    Niech odciągnie sobie z pensji a nie z moich podatków - skoro sąd sstwierdził że JEJ IMIĘ nie zostało zbrukane

    1. rusek

      Kolejny przykład niekompetencji dziennikarzy tej gazety. Niby piszą o samorządzie od lat, ale nic a nic nie wiedzą o procedurach. Albo wiedzą tylko grają na swoich kumpli.

      1. panek

        Jak chcesz porządnych informacji to nie czytaj nie porządnych gazet. Ludzie którzy nie mogą znaleźć porządnej pracy idą do roboty blisko domu. Na przykład w lokalnej gazecie, albo w lokalnym samorządzie. Kto normalny by pracował za takie psie pieniądze?

    1. Obywatel

      Oczywiście przegrany. Łatwo kogoś pomawiać. Ciekawe czy Ci dziennikarze maja jakieś sumienie? O etykę nawet nie pytam

    2. ow

      Caly czas buduje przejscie dla pieszych w wodzie _(ul.Szeroka) i jest w szoku poniewaz obywatele zdjeli uchwaly o kosztach przy podlaczeniu wody i kanalizacji, zapraszamy do sadu po 2 tys za pozwolenie o ptzylacze wodne i kanalizacyjne

  2. panek

    Po co ta rozmowa? Każdy wie z kim gra. Wy walicie tutaj te komentarze. Gazeta gra na swoich. Komentatorzy facebookowi na swoich, a i tak nikt tego nie czyta. Więc nie wiem po co się napinacie.

    1. ala

      panek - ksywa karol młot, napinasz się na tym forum jak nikt ninny. Mieszkańcy czytają i piszą w dużej ilości. Zaglądam tutaj, a więc wiem.

  3. obywatel

    No i co kolejna porażka. Jakie koszty dla UM????? Jak mozna było żądać sprostowań i sądzić WP w takim temacie, przeciez to od razu wygladało na bezpodstawne. Gdzie byli doradcy i prawnicy UM aby doradzić burmistrz , aby sie nie ośmieszała tymi pozwami????

  4. pytam

    Dlaczego radni nie składają do prokuratury podejrzenia o popełnieniu przestępstwa nadużycia władzy i czerpaniu korzyści prywatnych przez burmistrz Radwan (art. 231 par. 1 i 2 KK)?

    1. odpowiadam

      Ano dlatego, że: - radni PiS są dyspozycyjni i samodzielnie nie podejmą działań, - kandydat na burmistrza Kozaczka kombinuje z Ciepielewskim wyłącznie nad tym jak kompromitować Radwan w oczach wyborców - w czym nie bez podstaw przodują Wieści Podwarszawskie, - pozostali, to albo kapciowi, albo nie stać ich na sklecenie doniesienia, no i nie zainteresowani są stołkiem burmistrza.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>