Po środowym przesłuchaniu Prokuratura Rejonowa w Wołominie nie miała wątpliwości co do podejrzeń wobec 35 – letniego Borysa K. Mężczyzna, który spowodował w sobotę śmiertelny wypadek na trasie S8 przyznał się do winy. Sąd na dzisiejszym posiedzeniu przychylił się do wniosku śledczych i zastosował wobec pirata drogowego środek zapobiegawczy w postaci aresztu tymczasowego na okres trzech miesięcy.
Zarzuty które usłyszał mieszkaniec Kobyłki to:
- spowodowanie wypadku drogowego ze skutkiem śmiertelnym
- ucieczka z miejsca zdarzenia
- nie udzielenie pomocy osobom poszkodowanym
Za powyższe przestępstwa Borysowi K. grozi od 8 do 12 lat pozbawienia wolności. Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć prokuratura nie wyklucza rozszerzenia zarzutów o sprawy związane z prowadzeniem samochodu pod wpływem środków odurzających lub alkoholu oraz nie posiadanie uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych.
Podejrzane to jest to że bariery „nie wytrzymały” – a powinny
Masa, prędkość. Nie miały prawa wytrzymać.
Romek – specjalista od wytrzymałości barierek 😛
Oczywiście internetowe ćwoki już wiedzą lepiej…
Są bariery które mają taki poziom powstrzymywania że zatrzymują pojazdy ciężarowe .
Pytanie brzmi jaka kategoria była wymagana przez Gddkia
I jaką zamontował wykonawca
Oczywiście nikt z rodziny i znajomych nie widział i nie wiedział, że pan B., pozbawiony prawa jazdy i obłożony zakazami, zapewne regularnie wsiada za kółko BMW. Wiedzieli i nie zawiadomili to moim zdaniem mają krew kierowcy ciężarówki na rękach.
Podjebalbys własną rodzinę? Gratulacje.
jakbym mial takiego szwagra debila jak ty to z pewnoscią
Święte słowa
Do roboty, a nie wypisujecie głupoty tak jak ten, że Volvo jechało prawym pasem… Nikt nie był, a się madraluje.
W lusterka to się patrzy wyraźnie widać na nagraniu jak Volvo poleciało w prawo ponieważ dostał w lewy narożnik
jeszcze nie wiadomo czy pan B. był winny bo może to pan z Volvo wyjechał panu B. na lewy pas. Dlatego policja szuka świadków, żeby to ustalić. No ale mniejmy nadzieję, żę pan B. dostanie solidną karę za złamanie zakazu i ucieczkę z miejsca wypadku. nawet jeżeli pan z Volvo był winny w co wątpię. Druga sprawa to kwestia barierek czy na pewno spełniały normę. Tym też powinni się zając bo raczej zestaw więcej niż 20 ton nie ważył.
co ty piszesz?? zobacz film ze zdarzenia – Volvo jedzie prawym pasem, bmw z lewego przecina środkowy i uderza w volvo.
na jakim filmie? bo tylko jest jeden jak volvo z lewego pasa wali w TIRA. jak masz inny film to link wstaw
W lusterka to się patrzy wyraźnie widać na nagraniu jak Volvo poleciało w prawo ponieważ dostał w lewy narożnik
Ja bariery maja wytrzymać walnięcie ponad 40 ton… chłopie… jak to jest montowane na kotwy które siedza 40cm w betonie i łapane są na nakrętki….. wiem bo robiłem te gowno
Ponad to raczej nie ważył. DMC jest 40t
A co do barier to żadna nie wytrzyma spotkania z ciężarówka. Taka jest prawda.
Prawda gościa który się nie zna – ale się wypowie…
H4b wg PN-EN 1317 mówi to coś?
Sory bardzo jak przyjrzycie się dokładnie nagraniu to widać, że Volvo jest ostro trzaśnięte w tył, BMW dość mocno walone przodem, nie zdziwiłbym się gdyby szeryf z VOLVO albo wyjechał temu z BMW lub jak to w zwyczaju na s8 debil jadący lewym pasem 100 km/h postanawia jeszcze przyhamować temu jadącemu z lewym znacznie szybciej (oczywiście ten lewym Pasem też nie powinien zapierd**). Podsumowując nie zdziwię się jak ten z Volvo ostro przyhamował po złości bo być może ktoś mu mrugnął długimi i jaśnie Pan poczuł się urażony.
W takim razie może winna jest osoba akceptująca projekt takiego wiaduktu. Który nie daje pewności że w przyszłości znowu nie dojdzie do takiego zdarzenia gdzie pojazd spadnie.
Widzę każdy komentujący jest specjalistą. Gratuluję. S8 jedna z najniebezpieczniejszych dróg w Polsce, codziennie dochodzi do wypadków/karamboli z powodu nadmiernego obciążenia i niedostosowania prędkości/odstępów a są winni oczywiście „projektujący”. Wiadukt był pechowy ale nie bez powodu Borys jest podejrzany o spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym.
Polak – oczywiście każdy ekspert od projektowania
S8 to droga która przebiega min. przez Warszawe i Wrocław – i to te odcinki „biją” statystyki.
To nie projektant winny że debile wbijaja sie w tyłki – bo albo gapią sie w telefony, albo jadą „do końca” i z skrajnego lewego chcą przeskoczyć na skrajny prawy.
S8 to element systemu którego nie ma – czyli S50/A50.
Bez „dużej obwodnicy warszawy” S8 będzie robiła za tranzytówkę z dużym udziałem „wolnych” ciężarówek mieszających się z bardzo intensywnym ruchem lokalnym. To będzie skutkowało kolizjami.
Póki co jedyne co można – to więcej policji na szosie.
widzę z komentarzy, że bycie podwarszawiakiem to stan umysłu. Gratuluję empatii, ale o czym ja wam mówię….
Taka kara śmierci powinna być (na koszt skazanego) wsadzają cie do bmw -> 300km/h -> sciana
Pan B. był winny bez dwóch zdań. Poruszał się pojazdem pod wpływem środków odurzających, bez uprawnień.
No pewnie że tak
Oddam słoiki z piwnicy za darmo
słoiki będą w więzieniu rarytasem