Jak doskonale pamiętamy, w maju br. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad rozwiązała umowę z firmą Salini, odpowiedzialną za wykonanie trasy S8 na odcinku między węzłami Marki – Kobyłka. Taką decyzję podjęto, ponieważ konsorcjum firm, z Salini Polska w roli lidera, nie realizowało prac objętych kontraktem oraz nie regulowało płatności dla podwykonawców, usługodawców i dostawców materiałów. Zaraz po zerwaniu umowy, GDDKiA zapowiedziała przygotowania do przeprowadzenia inwentaryzacji terenu budowy i opracowania dokumentów do przetargu na ukończenie niezrealizowanych prac. Właśnie mijają cztery miesiące od tamtych wydarzeń. Czy zatem coś w tej sprawie wreszcie ruszyło? (…)
Generalna Dyrekcja rozpisała przetarg na wybór firmy czy podmiotu, który dokona inwentaryzacji tego, co zostało zrobione i tego, co zostało do dokończenia. Nie jest jeszcze sporządzony raport z tych inwentaryzacji. Jeżeli będzie wykonany, to Generalna Dyrekcja ogłosi przetarg na wybór firmy, która dokończy to zadanie. Z informacji uzyskanych z GDDKiA wynika, że spodziewane wykończenie trasy S8, w tym wykonanie węzła w Kobyłce oraz wykonanie wiaduktu w śladzie ulicy Dworkowej i wszystkich pozostałych prac, jest planowane na jesień 2019 r. To informacja sprzed kilku tygodni, na razie innej, nowej daty nie ma. (…)
Więcej na łamach Wieści.
http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563
https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html
A gdzie obiecany przez Radwan dojazd do S8 z Wolomina?! 4 lata nic w tej sprawie nie zrobila jak można tak oszukiwac ludzi?!
Niestety problem to nadzór GDDKiA,państwowej spółki, w której część kadry stanowią ludzie niekompetentni, często z nadania partyjnego itd. Po wyborach w GDDKiA zawsze roszada na stanowiskach. Ciekawe czy termin jesień 2019 jest tak samo realny, jak termin oddania ulic JPII/Piłsudskiego w ciągu starej ósemki. Kiedy w marcu zamykano pierwszy odcinek nitki wschodniej, mowa była o 16 tygodniach prac w najbardziej niekorzystnym scenariuszu, a przez czerwiec i lipiec jedynymi pracownikami na budowie byli chyba tylko Panowie kierujący ruchem….
Wołomin standardowo w czarnej d….
Waldi żeby Ci smutno nie było to Kobyłka też w czarnej du….pie , chociaż to pewnie żadna pociecha
Na szczęście Nadma nie jest w czarnej d..ie i ma chwilę oddechu , bo jak otworzą ten węzeł to dopiero się zacznie bałagan przy szkole . Szkoła miała być rozbudowana , ale jak zwykle skończyło się na obiecankach cacankach , rodzice nie mają gdzie zaparkować , bo obiecanego parkingu też nie ma i pewnie jeszcze długo nie będzie. Szkoda , że mamy takie nieudolne władze od sołtysa zaczynając przez radną wiecznie bezradną na wszystko obiecującym burmistrzu kończąc .
A po co głosujecie ponownie na debili którzy sie nie sprawdzili???? Nie można głosować na głodnych których intersuje tylko wyścig do koryta bo już raz posmakowali miodu w dupie mając społeczeństwo któremu z racji wyboru powinni służyć.
Drogi krajowe i wojewódzkie to nie sprawa burmistrza, starosty – inny szczebel decyzyjny.
Węzeł Wołomin to część nowego śladu drogi wojewódzkiej 635.
Krytyka władz powiatu lub miasta (a tymi są radni) jest bezcelowa i tylko dla zbędnego zamieszania ją się uprawia.