Gminne spółki ujawniają wydatki. Zdziwisz się ile wydają na promocję

4

Radni gminy Wołomin: Bogdan Sawicki. Andrzej Fuśnik, Dorota Penger i Janusz Mirowski zapytali ostatnio gminne spółki o wydatki jakie poniosły od 2017 r. na obsługę prawną, informatyczną, na darowizny i sponsoring, nagrody czy promocję. (…)

Znamy odpowiedzi, udzielone przez gminne spółki i przedsiębiorstwo. Już na pierwszy rzut oka widać, że najwięcej danych podaje spółka MZO w Wołominie. Na przykład na prowadzenie strony i facebooka w 2018 r. MZO wydało 19 274,00 zł, a w tym roku – dotąd 5 713,00zł. Do tego dochodzą jeszcze koszty utworzenia strony internetowej – w ciągu 3 ostatnich lat spółka wydała na to ok. 4 300,00 zł.

Wyliczając nakłady na informację i promocję spółka nie pomija też pozycji o nazwie: „świadczenie promocyjne na forum gospodarczym w Katowicach”, na które spółka wydała niedawno… 11 709 zł.

W 2017 r. spółka miejska przeznaczyła 10 138,00 zł na darowizny np. dla wołomińskich parafii, towarzystwa śpiewaczego czy radę rodziców szkoły nr 5. W 2018 prawie 10 tys. zł otrzymał w formie darowizny i sponsoringu jedynie Miejski Dom Kultury. (…)

Więcej na łamach Wieści.

http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563

https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html

4 KOMENTARZE

  1. Czy przy tak borykającej się finansowo spółce stać ją jeszcze na sponsoring… Dziwna polityka finansowa przez zarządzających… Ciekawe jak na tle MZO prezentują się inne spółki w rozdawaniu pieniędzy….

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj