Po angielsku „dogadamy” się praktycznie na całym świecie, ale nie zawsze wystarczy znajomość języka wyniesiona ze szkoły czy standardowych kursów – formułki i zasady gramatyki. Coraz częściej używamy go w szeroko rozumianych kontaktach zawodowych. Doskonale opanowany język angielski w pracy, biznesowy, branżowy staje się wymogiem, koniecznością dla potencjalnych i obecnych pracowników. Gdzie i jak najefektywniej podnieść kompetencje językowe? Czy nauka angielskiego przez internet zdaje egzamin również w przypadku oferty dla firm, szkolenia pracowników i biznesowej terminologii?
Zdalna nauka angielskiego – e-learning
Bez angielskiego ani rusz, podobnie jak bez internetu. Nic dziwnego, że nauka języka angielskiego online cieszy się dziś coraz większym powodzeniem, również w przypadku słownictwa branżowego i kursów biznesowych dla firm. Można nawet powiedzieć, że niemal nieograniczona dostępność i elastyczność czasowa, to bardzo ważne argumenty dla pracodawców i pracowników. Nauka języków przez internet to także możliwość wykorzystania wielu metod, atrakcyjnych pomocy multimedialnych. Oczywiście warto wybierać sprawdzone szkoły, które dysponują naprawdę nowoczesną platformą e-learningową. Nadążające za rozwojem technologii i potrzebami użytkowników.
Zalety nauki angielskiego przez Internet
Najbardziej oczywiste i bezdyskusyjne zalety nauki angielskiego online to możliwość korzystania z kursu o dogodnej porze i praktycznie w każdym miejscu z dostępem do internetu. Audyt i testy przeprowadzane przed rozpoczęciem kursu zapewniają zajęcia dopasowane do wymagań i poziomu zaawansowania. Wśród innych atutów można wymienić m.in.:
- dostęp do różnych materiałów – filmów, nagrań, testów,
- możliwość powtarzania materiałów adekwatnie do potrzeb,
- kursy na każdym poziomie zaawansowania,
- kursy branżowe, specjalistyczne – angielski dla firm w Warszawie,
- uczą nie tylko języka, ale też organizowania czasu i odpowiedzialności za osiągane wyniki.
Angielski biznesowy dla pracowników
Co to znaczy angielski biznesowy i dlaczego nawet biegła znajomość języka może okazać się niewystarczająca w pracy? Chodzi oczywiście o specjalną terminologię, słownictwo specyficzne dla danej branży czy sytuacji w życiu zawodowym. Mogą być to np. kursy dotyczące terminologii charakterystycznej dla medycyny, prawa czy technologii IT. Niemniej istotne jest przygotowanie do prowadzenia negocjacji, korespondencji oficjalnej w języku angielskim czy też opracowania specyficznej dokumentacji technicznej.W przypadku angielskiego dla firm bardzo istotne jest opracowanie kursu „na miarę”. Właśnie temu służy wcześniejszy audyt, który z jednej strony precyzuje potrzeby danej firmy i jej pracowników, z drugiej określa poziom zaawansowania. Bardzo ważne jest również podsumowanie – po zakończonym kursie klient powinien uzyskać rzetelną ocenę postępów i aktualnej znajomości języka. Taką ofertę internetowych kursów angielskiego dla firm zapewnia British School.
Dlaczego warto skorzystać z oferty szkoły językowej British School ICT?
Za wyborem tej szkoły językowej przemawia wiele argumentów. Przede wszystkim doświadczona kadra i szeroka oferta kursów specjalistycznych. Jeśli chodzi o specyficzną ofertę angielskiego dla firm dotyczy ona najważniejszych obszarów istotnych w działalności podmiotów gospodarczych, przedsiębiorstw, instytucji itp. Oczywiście kluczowe znaczenie ma dopasowanie kursu do poziomu zaawansowania i specyfiki branży. Angielski biznesowy w ofercie British School ICT umożliwia opanowanie terminologii charakterystycznej dla:
- branży IT,
- bankowości,
- turystyki i hotelarstwa,
- prawa,
- medycyny,
- mediów,
- wojskowości,
- telekomunikacji,
- handlu.
Kolejny istotny aspekt to przygotowanie do sytuacji, które stanowią codzienność w życiu zawodowym, ale wymagają znajomości słownictwa, zwrotów i procedur w języku angielskim. Dlatego w przypadku British School ICT, nauka języka angielskiego online (sprawdź: https://www.bs-ict.pl/blog/nauka-angielskiego-online-wady-i-zalety-programy-do-nauki) dotyczy też:
- służbowych rozmów przez telefon,
- prowadzenia korespondencji,
- technik prezentacji,
- prowadzenia szkoleń, rozmów kwalifikacyjnych,
- udziału w spotkaniach biznesowych,
- skutecznych negocjacji,
- prowadzenia dokumentacji (np. umowy, zamówienia),
- komunikacji podczas podróży służbowych.