Coś wreszcie ruszyło
DCIM100GOPROGOPR0433.JPG

Coś wreszcie ruszyło

PKP PLK ogłosiło przetarg na wykonanie skrzyżowania dwupoziomowego w Kobyłce  Ossów. Czy budowa wiaduktu rozpocznie się jeszcze w tym roku?

Jak wiadomo, w grudniu ubiegłego roku spółka odstąpiła od umowy z wykonawcą skrzyżowań dwupoziomowych w Kobyłce i Kobyłce Ossów z uwagi na wydłużające się procedowanie uzyskania decyzji administracyjnych oraz dochodzące do niej informacje o zamiarze niekontynuowania przez wykonawcę realizacji zobowiązań kontraktowych. Na początku roku przedstawiciele PKP PLK przekazywali, iż: „zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami (które pojawiły się m.in. na spotkaniu w czerwcu 2020 r.) informujemy, że budowa skrzyżowań dwupoziomowych w Kobyłce i Kobyłce Ossów powinna zakończyć się w ramach obecnej perspektywy finansowej UE, tj. do końca 2023 r. Uzyskanie kompletu potrzebnych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych planowane jest w II kw. 2021r.

Więcej na łamach Wieści.

http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563

https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html

(17) Comments

  1. Agata

    Ucieszą się ludzie jadący tranzytem przez Kobyłkę,80% korzystających z przyszłego wiaduktu to nie będą mieszkańcy Kobyłki, takie są wyniki symulacji ruchu przeprowadzone przez inżynierów ruchu drogowego.

    1. L

      Ucieszą się mieszkańcy Kobyłki,którzy z niecierpliwością wypatrują rozpoczęcia budowy stojąc na przejazdach i tracąc czas.

  2. margerita

    Rozsądni mieszkańcy Kobyłki to tak planują trasę że jeżdżą od lat tunelami w zielonce i wołominie

    1. L

      Można i przez Słoneczną albo Ząbki jeździć, ale właśnie dlatego rozsądek podpowiada, ze te przejazdy są konieczne.

      1. ganti

        Rozsądek podpowiada aby maksymalnie ograniczyć ruch tranzytowy przez Kobyłkę, a nie odciążać Wołomin, Zielonkę czy Ząbki i przyjmować rolę obwodnicy wschodniej Legionowo-Kobyłka-Okuniew-Mińsk-Maz.

      2. wiesiek

        ganti - czyli co proponujesz? rogatki z poborem myta Bo przenieść gminy się nie da. A że kbk jest wciśnięta między ząbkami a Wołominem to oznacza że nieunikniony jest tranzyt... Nawet przebudowa DW 634 wiele nie na bo 2/3 Wołomina wjeżdżać na S8 będzie z Węzła kobyłka - nie Wołomin.

  3. jkoll

    Zrobić wiadukt na jana pawła II , będzie szybki dojazd do pani Burmistrz i urzedasów, ulice juz poprawiają.

  4. Mocherowa Klara

    Nadejdzie kiedyś taki dzień że będziecie szukali tych co podpisywali protest przeciwko budowie dwóch estakad (tunel,wiadukt) przez środek Kobyłki ,będziecie chcieli ich przeprosić i podziękować .

    1. wiesiek

      Ja mam nadzieje że nadejdzie dzień gdzie zamiast tej wstrętnej obrzydliwej kobyły w mieście staną DYBY A w tych DYBACH będą ci między innymi którzy blokowali budowę owych przejazdów bezkolizyjnych... I każdy mieszkaniec będzię mógł tych w dybach wychłostać - w ramach rekompensaty za straty.

  5. wiesiek

    Wiera - ja wiem że perspektywa spojrzenia dalej niż własne podworko ciebie przerasta. Ale nie trzeba być tytanem inteleketu by nie zauważyć że Kobyłka jest wcisnięta miedzy Wołominem a Warszawą. I to oczywiste jest że ruch lokalny będzie przez nią przebiegał. Ty się ciesz że Gddkia obrała taki a nie inny korytarz dla S-8. Mogli się uprzeć na stary korytarz - wiesz chociaż jak on przebiegał - mundrusiu? Dla mnie KAŻDY blokujący inwestycje infrastrukturalne to jednostka ASPOŁECZNA A takie trzeba tępić...

  6. Adam

    Rozsądni ludzie wyprowadzają ruch poza centra miast ale w Kobyłce tacy co 30-40 lat temu jeżdzili furmankami po Kobyłce zachłystują się cywilizacją i najbardziej będą zadowoleni z autostrady pod bramą.

    1. wiesiek

      Po pierwsze - gdzie w Kobyłce masz centrum? Po drugie - co to są owi rozsądni ludzie? Sąd to wiesz że są rozsądni? Miałeś cokolwiek wspólnego z planowaniem przestrzennym,. systemami zarządzania ruchem itp? Pewnie dla ciebie wzorcem są te imbecyle które lansują np. likwidacje przejść podziemnych w Warszawie (tak, niech ludzie zabijają się na zebrach ) Albo przerabianie całego śródmieścia w deptaki dla pieszych względnie rowerzystów. Twoje wyobrażenie o tym co powinno się zrobić jest zacofane tak dobre 30 lat.... Albo i więcej - Karta Ateńska (rzecz o której zapewne nigdy nie słyszałeś) to I połowa XX wieku.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *