Z OSTATNIEJ CHWILI: Borys K. kierowca BMW aresztowany na 3 miesiące !

27

Po środowym przesłuchaniu Prokuratura Rejonowa w Wołominie nie miała wątpliwości co do podejrzeń wobec 35 – letniego Borysa K. Mężczyzna, który spowodował w sobotę śmiertelny wypadek na trasie S8 przyznał się do winy. Sąd na dzisiejszym posiedzeniu przychylił się do wniosku śledczych i zastosował wobec pirata drogowego środek zapobiegawczy w postaci aresztu tymczasowego na okres trzech miesięcy.

Zarzuty które usłyszał mieszkaniec Kobyłki to:

  1. spowodowanie wypadku drogowego ze skutkiem śmiertelnym
  2. ucieczka z miejsca zdarzenia
  3. nie udzielenie pomocy osobom poszkodowanym

Za powyższe przestępstwa Borysowi K. grozi od 8 do 12 lat pozbawienia wolności. Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć prokuratura nie wyklucza rozszerzenia zarzutów o sprawy związane z prowadzeniem samochodu pod wpływem środków odurzających lub alkoholu oraz nie posiadanie uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych.

27 KOMENTARZE

  1. Oczywiście nikt z rodziny i znajomych nie widział i nie wiedział, że pan B., pozbawiony prawa jazdy i obłożony zakazami, zapewne regularnie wsiada za kółko BMW. Wiedzieli i nie zawiadomili to moim zdaniem mają krew kierowcy ciężarówki na rękach.

  2. jeszcze nie wiadomo czy pan B. był winny bo może to pan z Volvo wyjechał panu B. na lewy pas. Dlatego policja szuka świadków, żeby to ustalić. No ale mniejmy nadzieję, żę pan B. dostanie solidną karę za złamanie zakazu i ucieczkę z miejsca wypadku. nawet jeżeli pan z Volvo był winny w co wątpię. Druga sprawa to kwestia barierek czy na pewno spełniały normę. Tym też powinni się zając bo raczej zestaw więcej niż 20 ton nie ważył.

      • na jakim filmie? bo tylko jest jeden jak volvo z lewego pasa wali w TIRA. jak masz inny film to link wstaw

      • W lusterka to się patrzy wyraźnie widać na nagraniu jak Volvo poleciało w prawo ponieważ dostał w lewy narożnik

  3. Ja bariery maja wytrzymać walnięcie ponad 40 ton… chłopie… jak to jest montowane na kotwy które siedza 40cm w betonie i łapane są na nakrętki….. wiem bo robiłem te gowno

      • Prawda gościa który się nie zna – ale się wypowie…
        H4b wg PN-EN 1317 mówi to coś?

  4. Sory bardzo jak przyjrzycie się dokładnie nagraniu to widać, że Volvo jest ostro trzaśnięte w tył, BMW dość mocno walone przodem, nie zdziwiłbym się gdyby szeryf z VOLVO albo wyjechał temu z BMW lub jak to w zwyczaju na s8 debil jadący lewym pasem 100 km/h postanawia jeszcze przyhamować temu jadącemu z lewym znacznie szybciej (oczywiście ten lewym Pasem też nie powinien zapierd**). Podsumowując nie zdziwię się jak ten z Volvo ostro przyhamował po złości bo być może ktoś mu mrugnął długimi i jaśnie Pan poczuł się urażony.

  5. W takim razie może winna jest osoba akceptująca projekt takiego wiaduktu. Który nie daje pewności że w przyszłości znowu nie dojdzie do takiego zdarzenia gdzie pojazd spadnie.

  6. Widzę każdy komentujący jest specjalistą. Gratuluję. S8 jedna z najniebezpieczniejszych dróg w Polsce, codziennie dochodzi do wypadków/karamboli z powodu nadmiernego obciążenia i niedostosowania prędkości/odstępów a są winni oczywiście „projektujący”. Wiadukt był pechowy ale nie bez powodu Borys jest podejrzany o spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym.

    • Polak – oczywiście każdy ekspert od projektowania
      S8 to droga która przebiega min. przez Warszawe i Wrocław – i to te odcinki „biją” statystyki.
      To nie projektant winny że debile wbijaja sie w tyłki – bo albo gapią sie w telefony, albo jadą „do końca” i z skrajnego lewego chcą przeskoczyć na skrajny prawy.

      S8 to element systemu którego nie ma – czyli S50/A50.
      Bez „dużej obwodnicy warszawy” S8 będzie robiła za tranzytówkę z dużym udziałem „wolnych” ciężarówek mieszających się z bardzo intensywnym ruchem lokalnym. To będzie skutkowało kolizjami.
      Póki co jedyne co można – to więcej policji na szosie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj