Mieszkańcy prawie jednomyślni

0

Władze gminy Radzymin zaprosiły niedawno mieszkańców do udziału w geoankiecie dotyczącej krajobrazu i ładu przestrzennego miasta. Wzięło w niej udział ok. 250 osób (czyli reprezentacja 1% osób mieszkających w gminie i/lub prowadzących tam działalność). Prawie wszyscy negatywnie ocenili reklamy zewnętrzne. Z analizy ankiet jednoznacznie wynika, że konieczne jest uregulowanie chaosu reklamowego poprzez odpowiednie narzędzia prawne. Głosujący wnioskowali też o zwiększenie liczby ławek w gminie. Geoankieta to jeden z etapów pracy nad uchwałą krajobrazową.

Oto kilka aspektów, które zostały uwzględnione w geoankiecie dotyczącej chaosu reklamowego:

1. Wskazanie miejsc, w których występują reklamy oceniane negatywnie i pozytywnie – z możliwością umieszczania dodatkowych komentarzy;

2. Wskazanie obszaru, który należy poddać bardziej ścisłej ochronie;

3. Opinie mieszkańców: Czy mieszkańcy obszaru mają jakieś uwagi lub skargi dotyczące reklam? Czy czują, że reklamy wpływają na jakość ich życia, estetykę otoczenia lub prywatność?

4. Pozytywne i negatywne odczucia w stosunku do ogrodzeń;

5. Możliwość wskazania pożądanych miejsc lokalizacji ławek w przestrzeniach publicznych;

6. Seria pytań szczegółowych, budujących obraz opinii społecznej dotyczący krajobrazu zurbanizowanego

Większość respondentów to osoby w przedziale wiekowym 26-40 lat, a prawie 1/3 to osoby w wieku 41-60 lat. 10% ankietowanych jest z grupy wiekowej 18-25 lat. (…)

Cały artykuł przeczytasz na łamach Wieści i w ekiosku.

http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563

https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj