Tunel już przejezdny

4

Wreszcie nastąpił długo wyczekiwany moment jakim bez wątpienia jest otwarcie tunelu pod torami w Kobyłce w ciągu ul. Orszagha. To bezkolizyjne dwupoziomowe skrzyżowanie zapewnia lepszą komunikację w centrum miasta. Kierowcy nie muszą już czekać przy zamkniętych rogatkach dawnego przejazdu w ul. Jana Pawła II, po to żeby dostać się z jednej części Kobyłki na drugą.

(…)

W ramach prac w Kobyłce przebudowany został także układ ulic Warszawskiej i Granicznej. Po obu stronach linii kolejowej nad ul. Orszagha, powstały dwa wiadukty drogowe oraz dojazdy. Cała inwestycja wykonana została za 46 mln zł przy współfinansowaniu ze środków unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”.

Aktualnie ważną kwestią jest jeszcze lepsze połączenie tunelu z drogą wojewódzką nr 634. W tym przypadku Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich już rozpoczął prace związane z przygotowaniami do przebudowy tej drogi. – Mamy nadzieję, że obie strony realizujące inwestycje (PKP i Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich) są w kontakcie i ustaliły najlepsze rozwiązania dla mieszkańców Kobyłki. Niemniej ze swojej strony dokonaliśmy analizy ewentualnych problemów, które mogą wystąpić. Z naszych analiz wynika, że sygnalizacja świetlna jest w tej chwili zbyt krótka, aby umożliwić płynne włączenie się kierowców do ruchu na trasę 634 – zarówno od strony tunelu, jak i ulicy Bohaterów Ossowa. Wystąpiliśmy więc z pismem do Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, aby została zmieniona sekwencja sygnalizacji świetlnej – informuje burmistrz Kobyłki. (…)

Cały artykuł przeczytasz na łamach Wieści.

http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563

https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html

4 KOMENTARZE

  1. Zbieciowa, jak zwykle odwraca uwagę od własnych zaniedbań wskazując tylko na sekwencję sygnalizacji. A trzeba było m.in. na etapie uzgadniania z PKP projektu tunelu zadbać o dodatkowy pas prawoskrętu z tunelu w drogę 634 (w Ręczajskiej jest a tu ktoś chyba zaćmienie miał, że tego nie przewidziano, niestety w projekcie przebudowy 634 też nie przewidziano).

  2. połączeniu z ul. Warszawską w obie strony to powinno być razem zrobione od razu… z poprzedniego przejazdu 70% ruchu skręcało w ul Warszawską a tylko 30% jechało w Ręczajską i do 634….
    Teraz 100% musi jechać do 634, a tam nawet nie ma pasa do prawo skrętu z zieloną strzałką.
    Połączenie z za tunelem z Warszawską Pani Burmistrz Kobyłki dopiero planuje, ciekawe czy w obietnicach wyborczych będzie to miała na przyszłą kadencje dopiero ???
    Czy to nie można było zrobić w jednym planie ???
    Zupełnie jak Król Julian – Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu.

  3. dobrze że jest mały ruch w tym tunelu, bo jest to droga donikąd tak naprawdę obie strony miasta nic tam nie ma ciekawego, dla porównania zielonka wołomin ząbki mega zatory w swoich tunelach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj