W miniony piątek w Warszawie z włodarzami miejscowości powiatu wołomińskiego, leżących na trasie linii kolejowej, spotkały się władze PKP PLK. Jak poinformował inwestor, jeszcze w lutym firma przystąpi do wycinki drzew leżących wzdłuż linii. Tylko w samej gminie Wołomin będzie to aż 2 tysiące drzew.
Wycinka zakończy się w ciągu miesiąca. W tym czasie PKP PLK wystąpi o pozwolenie na budowę na terenie gminy Wołomin i jak obliczają organizatorzy piątkowego spotkania, w lipcu lub sierpniu rozpocznie się przebudowa obu przejazdów jednocześnie. Przez minimum 7 miesięcy trwać będą intensywne prace, a w tym czasie udostępniony ma być jedynie jeden, prowizoryczny przejazd przez tory, na wysokości ul. Sikorskiego. (…)
Więcej na łamach Wieści.
Ła ła łi ła…… będzie czad. Zwłaszcza w soboty w godzinach przedpołudniowych. Jeden przjeazd prowizoryczny na całe miasto???
A co z ruchem pociągów?? O zmianach w rozkładzie cisza.
Od 1 lipca nastąpi zamknięcie 1 toru na odcinku od Zielonki do Tłuszcza. Rozkładu nowego jeszcze nigdzie nie ma.
Skąd masz takie informacje o zamknięciu jednego toru dla ruchu pociągów?
Z harmonogramu prac – dokopałem się do niego w internecie w połowie stycznia, więc informacja aktualna. Tor będzie zamknięty dosyć długo – do końca 2015 lub 2016 roku. Nie pamiętam dokładnie, a teraz drugi raz już tego dokumentu pewnie nie znajdę. Może znajdzie się ktoś lepiej doinformowany i tutaj napisze. W każdym razie na pewno od 1 lipca.
A po co rozkład jak i tak KM nie będzie się go trzymać????
W wakacje raczej się go trzymają, w czasie ferii zimowych i świątecznych oraz w weekendy na ogół też. Schody z trzymaniem się rozkładu zaczynają się, jak jeździ więcej osób: młodzież szkolna i studenci.
Jaki to ma związek człowieku, że co że niby więcej ludzi to dłużej trwa „załadunek” raczej opóźnienia są spowodowane robotami na linii kolejowej lub awarią srk, sbl lub ssp.
Też. Miałem na myśli te zwyczajne opóźnienia kilku- lub kilkunastominutowe.
A jakby udało się z SKM-ką to byś dopiero miał pretensję , że sie udało.
Człowieku uspokój się, widac , że jestes frustratem do sześcianu.
Jak by się udało — to bym się cieszył i pewnie spora część tego misasta też – że ma fajny transport do centrum. I nie jestem frustratem tylko stwierdzam fakt – wój w tym mieście nocuje. Tylko w przeciwieństwie do ciebie – nie musze nikomu wchodzić po palcu do d….. – i mówić że jest cudnie by mnie ktoś nie zwolnił – tylko pale ludziom – żeby wiedzieli że taki chlew z transportem – to jest tylko w tym powiecie.Bo gdzie indziej – wszystkie wsie i miasta mają WB i transport pod egidą ZTM .
To się wyprowadź gdzie indziej.
Ja nie musze niech się wyprowadzą wołomińscy nieudaczni samorządowcy , którzy za taki stan rzeczy odpowiadają i potrafią nawijać tylko makaron na uszy wołomińskim wyborcom.
Cieszmy się chociaż utrudnienia dadzą nam popalić . Zazdroszczę wam inwestycji . A w Kobyłce nie ma i nie będzie przez butnego Grubka i niesprawnego burmistrza Roguskiego.
u nas w Kobyłce to tuneli nie bedzie przez Tzw Kobyłkowskąwspólnotę interesów herbu czerwony koń
U nas tuneli nie będzie bo wspólnota protestowała /tak usprawiedliwia się władza/ ale główną przyczyną była decyzja Grubka wyprowadzając tunele w kacze doły, gdzie wody mamy po pachy jakby nie można było zrobić w istniejącym biegu. Inwestor nie dołoży do inwestycji więcej niż musi i nie odwodni terenu ani nie zabezpieczy ,żeby woda wpływała w tunele. Ziemia nasza ale kasa PKP PLK. Miałeś chamie złoty róg został ci się ino pług.
Władza UM Kobyłka jest dla mnie skreślona na wsiegda.
Franek – widziałeś!? usunęli mój komentarz. Cenzura jakaś! Teraz Twój – nie ma sensu. Pozdro!
@an Awantura poszła o wiadukt przy PKP Ossów – Kobyłka. Co do Grubka, to jeszcze rowerkiem na pomocniczych kólkach pedałował jak były plany przedłużenia ul. Bohaterów Ossowa do ul. Orszagha więc nie siej zamętu jak o czymś pojęcia nie masz 😛 Straszenie starych babć pod Kościołami Tirami i zebranie 1500 podpisów przeciw inwestycji przez zwolenników Wspólnoty Samorządowej jako sprzeciwu „Mieszkanców Kobyłki” doprowadziło do faktu że PKP wycofało się z inwestycji w Kobyłce. A To jest inwestycja PKP i to ich dobra wola była aby wybudować bezkolizyjne przejazdy, skoro dobra wola została zakwestionowana protestami to PKP poszło po najniższej lini oporu. 3 przegrane sprawy w sądzie przez Wspólnotę Samorządową która to sama kierowała sprawy do Sądu aby wybielić się, też mówi coś za siebie. 200m od Kaczych dołów stoją 4 piętrowe bloki od lat 60/70 i jakoś się nie rozpadają… DW631 została poszerzona na bagnach i jeszcze się nie zapadła.
Nawet po ulewach na kaczych dołach w dołach woda nie stoi. Mieszklam na Ręczajskiej w blokach tych koło kaczych dołów. an wodę to ty masz ale w mózgu.
Szkoda tych drzew bo zrobi się pustynia. Mam nadzieję , posadzą coś w to miejsce.
Bardzo się cieszę z tej inwestycji jeszcze fajniej byłoby gdyby wrócił Wspólny Bilet bo to wstyd po prostu żeby go tylko u nas nie było i gdyby faktycznie te pociągi wreszcie jakieś nowocześniejsze na naszej linii puścili choć jak patrze na ilość zapijaczonych tanim piwskiem czerwonych od alkoholu mord z wiecznie zapalonymi śmierdzącymi ruskimi fajami z przemytu spod wileniaka rzucającymi inwektywami na lewo i prawo nie robiących sobie nic z innych podróżnych i wykazujące absolutny brak kultury jak i rozumu to chyba nici z porządnych warunków podróży 🙁
Thanks for your marvelous posting! I quite enjoyed reading it,
you will be a great author. I will ensure that I bookmark your blog and definitely will come back someday.
I want to encourage you to ultimately continue your great work, have a nice morning!