Jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że peron na stacji kolejowej w Wołominie ma zostać przebudowany po to, aby umożliwić zatrzymywanie się dłuższym składom pociągów Intercity. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały już w tym celu umowę z wykonawcą prac w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 – 2025″.
Do 390 m zostanie wydłużona jedna krawędź peronu nr 1 na stacji kolejowej w Wołominie. Dzięki temu w Wołominie będą mogły się zatrzymywać dłuższe pociągi Intercity, co znacznie poprawi warunki wsiadania oraz wysiadania z nich. PLK S.A. podpisały umowę z wykonawcą przebudowy peronu, firmą Domost sp. z o.o. Wartość inwestycji to 3,1 mln zł netto. Prace mają się rozpocząć w 2024 r. (…)
Cały artykuł przeczytasz na łamach Wieści.
http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563
https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html
I poprosimy rzutem na taśmę przeĵscie podziemne miedzy Chopina a Piłsudskiego. Jak mozna peron. Mozna i zejscie z peronu co nie?
Radny Sikorszczak trzymie rekie.na.pulsie
Tiaa – tyle że peron będzie robić PKP S.A.
A za przejście podziemne odpowiada PKP PLK
To inny podmiot!
A może by jeszcze oznaczyć poprawnie wejścia na peron 2. Bo nigdzie nie jest napisane, że stamtąd można do Stolicy. Widocznie obecna władza tylko na wschód.
Peron.w.kierunku Warszawy.nie ma.ani oznaczenia jak.na.niego wejsc ani wyswietlacza
.brakuje rowniez w.tyunelu ekranow na ktorych widac pociagi ktore beda nadjezdzaly. W najblizszym.czasie..to pomaga kiedy np
Jeden.jedzie.na.wsxchodni drugi na.wilenski.i.ktorys z nich ma.opoznienie
Od razu widać, ze odbior stacji robil gostek ktory w zyciu pociagiem do Warszawy nie jechał… Bo i po co 🙂
Madziaros pisos latwił sprawy remontu z pkp