Europejczycy coraz chętniej kupują auta marki Hyundai. Już po raz czwarty z rzędu koreański producent zanotował wzrost sprzedaży. Według danych European Automobile Manufacturers Association (ACEA) za 2018 rok liczba rejestracji wyniosła 543 292 nowych samochodów tej marki. Tym samym udział Hyundaia w rejestracjach na rynku europejskim w ubiegłym roku wzrósł o 3,9%.
Jeśli chodzi o rynek krajowy, to zgodnie z danymi CEPiK, w Polsce zarejestrowano w roku 2018 ponad 23 tys. nowych aut firmy Hyundai, a to oznacza wzrost 13,02% w stosunku do roku poprzedniego.
Niewątpliwym bestsellerem nad Wisłą okazał się nowy Tucson (8 066 rejestracji wg CEPiK), zaś drugim najlepiej sprzedającym się modelem został i20 (4 458 rejestracji wg CEPiK). Trzecie miejsce wśród najczęściej kupowanych aut marki Hyundai został i30 (4 249 wg CEPiK).
Salon Hyundai zaprasza
W obecnym roku, niewątpliwie należy spodziewać się dalszych sukcesów tego producenta, gdyż Hyundai coraz mocniej stawia na poszerzanie oferty samochodów ekologicznych ze zelektryfikowanym napędem, nisko- oraz zeroemisyjnych (IONIQ, wodorowy NEXO Hyundai oraz model KONA Electric).
Ponadto również segment SUV zostaje coraz mocniej obsadzony przez markę z Korei. Sztandarowego Tucsona, czy też Hyundaia Santa Fe, który w 2018 roku doczekał się kolejnej odsłony, chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Warto jednak bliżej przyjrzeć się miejskiemu crossoverowi – Kona. Ten wyrazisty SUV w wersji KONA Electric jest pierwszym takim subkompaktowym SUV-em na europejskim rynku.
Serwis Hyundai
Z całą pewnością Hyundai jest jedną z tych marek, które mają bardzo dobrą opinię nie tylko z powodu atrakcyjnego wyglądu i porządnego wykonania, ale także z uwagi na niską awaryjność. Polacy docenili niezawodność pojazdów marki Hyundai i jej 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, które bez dodatkowych opłat dostępne jest w standardzie. Słuszność takiego odbioru koreańskich auto potwierdzają eksperci tygodnika Auto Świat, którzy drugi raz z rzędu umieścili Hyundai na pierwszym miejscu swojego Raportu Jakości (nr 5 (1206), 28 stycznia 2019 r.).
ASO Hyundai , czyli Autoryzowana Stacja Obsługi to przede wszystkim komfort obsługi oraz możliwie najkrótszy czas wykonania usługi. Zawsze aktualne oprogramowanie diagnostyczne, praca na oryginalnych częściach sprawiają oraz certyfikowani specjaliści to gwarancja obsługi Twojego samochodu zgodnie z wysokimi normami producenta. Warto korzystać z ASO nie tylko z uwagi na wysoką jakość usług, ale trzeba mieć również na uwadze, że dzięki temu za swoje auto uzyskasz lepszą cenę, gdy przyjdzie czas jego sprzedaży i zakupu nowego Hyundai.