Niestety nadal nie znamy konkretów odnośnie rozpoczęcia budowy przejazdów bezkolizyjnych w Kobyłce. Już jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że wykonanie tunelu w Kobyłce oraz wiaduktu w Kobyłce Ossów znacznie przesunęło się w czasie.
Rok temu przedstawiciele PKP liczyli na to, że budowa tunelu drogowego w ul. Orszagha rozpocznie się na początku 2020 r., a złożenie wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obu przejazdów bezkolizyjnych zaplanowano na II kwartał 2021 r. Mamy luty 2020 r. i nadal nie wiadomo kiedy dokładnie ruszą prace przy budowie tunelu w Kobyłce. Czy realizacja przejazdów bezkolizyjnych jest zagrożona?
– Jeśli chodzi o wiadukt drogowy Kobyłka Ossów, po tym jak inwestor uzyskał decyzje lokalizacji celu publicznego, uzgadniane są projekty branżowe. Z tego co wiem, to wszelkie kolizje są już po uzgodnieniach w Zakładzie Uzgodnień Dokumentacji Projektowej i szykuje do złożenia dokumentację o pozwolenie na budowę. W przypadku tunelu drogowego przy ul. Orszagha, to 29 listopada został złożony wniosek o dodatkową decyzję środowiskową, która dotyczy przejść drogowych nad tym tunelem, czyli ciąg drogowy ul. Granicznej i ul. Warszawskiej. One nie były uwzględnione w pierwotnej decyzji. (…)
Więcej na łamach Wieści.
http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563
https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html
Kto teraz załatwi nam przejazdy ? już wiem były burmistrz Wołomina Madziar i jego pracownik dziś wicepremier Sasin i ich kolega poseł Uściński itd. Oto link do chętnych i pomocnych panów
.https://www.newsweek.pl/polska/jacek-sasin-i-ryszard-kalisz-na-zamknietych-imprezach-skok-u-wolomin/e2vtyg6#articleGallery
Pan Madziar były burmistrz Wołomina obecnie szef gabinetu czy dyrektor biura premiera Sasina znał wiele osób jak widać na zdjęciu w uścisku z szefem Pro cywili kapitanem SB panem P. Powinien pomóc będąc ta wysoko w przejazdach w Kobyłce.
https://www.newsweek.pl/afera-skok-szampan-w-wolominie/tsqy1le
KAROL … skończ z tą propagandą NEWSWEEK’a!
Jeśli masz mózg zacznij myśleć samodzielnie 🙂
No to tylko żeby nie umknęło warto przypomnieć, kto protestował. Wielką przeciwniczką przejazdu zwłaszcza w Ossowie była i jest Małgorzata Śliwińska i jej stowarzyszenie Nasza Ziemia. Przy wsparciu braci Kowaleczko z PiS składała odwołania i organizowała ludzi do protestów. Swoje zrobili też przedstawiciele Mazowieckiej Wspólnoty Samorządowej, co dzisiaj są w klubie Wspólnie Dla Kobyłki. W porozumieniu z nimi podpisy pod protestami zbierał m.in. Stanisław Chaciński z Poniatowskiego. Jeszcze w kampanii wyborczej 2018 Kamil Kowaleczko zapowiadał, że zmieni wiadukt w Ossowie tak, że będzie biegł w linii Napoleona. Jak się robi bajzel w trakcie projektowania to nie ma co się dziwić opóźnieniom.
po co nam to wszystko, niedługo zabraknie w kobyłce czystego powietrza, wody, oczyszczalni miejsc w szkołach, zoz ale spalin i trucizny i smieci przybedzie. tak trzymać.
Niech pomogą Ci którzy zbierali podpisy i zablokowali inwestycję jak były robione przez PKP tunele, a poprzednie władze miasta które nic nie zrobiły w sprawie. Buhahaha nie mogę z tym kobyłkowskim Ciemnogrodem – wszyscy się teraz śmieją z waszej głupoty.
długo szykują tą dokumentację do pozwolenia na budowę, bo nadal tego nie zrobili