Wiadukt do wakacji?

7

Najpierw zakończenie budowy wiaduktu nad torami w ciągu drogi wojewódzkiej 634 w Zielonce przewidziane było na 10 października 2016 r. Teraz Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa informuje, że najprawdopodobniej zakończenie inwestycji będzie miało miejsce dopiero w II kwartale 2017 r.

Powodem „obsuwy” jest konieczność przygotowywania kolejnej dokumentacji przetargowej w celu wyłonienia nowego wykonawcy tej inwestycji. To efekt kłopotów z poprzednim wykonawcą – Warszawskim Przedsiębiorstwem Mostowym „Mosty” Sp. z.o.o, który po długiej przerwie w budowie nie przystąpił do wznowienia prac, pomimo wezwań ze strony PKP PLK S.A. Przerwa to efekt „znaczących uchybień w zakresie przepisów BHP po stronie wykonawcy (…)

Więcej na łamach Wieści.

7 KOMENTARZE

  1. Koliduje słup energetyczny
    Linia z przewodami powinna być odpowiednio wysoko nad wiaduktem.
    Teraz jest w zasadzie obok wiaduktu.
    To sprawa dla terenowego zakładu energetycznego.
    Prawdopodobnie dla Warszawy Wschód z ulicy Marsa.

  2. Wniosek :
    Dla budowy istotne jest przygotowanie wcześniejsze terenu wokół, obok i nad placem budowy.
    Inaczej wykonawca może zostać zmuszony do zejścia .

  3. Budowa rozgrzebana, czyja to wina? Jezeli wykonawcy to czy naliczono i wyegzekwowano konkretne kary umowne? Jezeli inwestora to czy „poleciały głowy” odpowiedzialnych. Prace sa wstrzyman juz dobrych kilka miesiecy, dlaczego mozliwie szybko nie konczy sie budowy?Sprawa wydaje sie dość prosta, jak długo w tym kraju tego typu sytuacje bedą miały miejsce.Oczywiscie jest to tylko jeden zapewne z setek lub tysiecy tego typu przypadków dziadostwa w Polsce.

  4. My tu gadu gadu a w Ossowie panie burmistrz z niektórymi radnymi oraz z szefem nadzoru właścicielskiego bawią się, piją, jedzą ośmiorniczki. Kto za to zapłacił? Szczegóły na Niezależnym Forum Samorządowym.

  5. Uzgadnianiem dokumentacji projektowej kto inny się zajmuje.
    Ten słup w miejscu gdzie linia napowietrzna schodzi pod tory powinien być w innym miejscu a nie tak blisko.
    I to przed rozpoczęciem budowy wiaduktu.
    Może zakład energetyczny nie wiedział, że Torpol tam planuje bezkolizyjny a skoro warunki terenowe wymagają tunelu a nie wiaduktu koordynator zmian musi się tym zająć , bo pilny interes przejezdnych, przyjezdnych i tutejszych tego wymaga.
    PS.
    Chodzi o słup wirowy około 6m z napowietrzną linią SN kolidujący z powstającym niby bezkolizyjnym (w założeniu, które jest nie zgodne z realną sytuacją) wiaduktem drogowym .

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj