Modernizowana od zawsze

Modernizowana od zawsze

(…) Przed nami na stole niemal gotowy komplet dokumentów Projektu technicznego modernizacji DW 634, będący realną podstawą do tworzenia projektów branżowych. Ogromny stos papierów, projektów i kolorowych obrazków szczelnie wypełnia duży stół. Dla laika to tylko papierki, dla wtajemniczonych coś, na co czekano trzy dekady.- Wiem, że nadal trudno w to uwierzyć, ale marzenia stają się faktami – mówi zadowolony dyrektor.

Dzięki jego uprzejmości informacje o tym publikujemy jako pierwsi. A pisać jest o czym. Na ten cel w budżecie Marszałka Adama Struzika zabezpieczono 170 milionów złotych, wydatkowane w trzyletniej perspektywie. Jest to jedno z 16 zadań wpisanych do Wieloletniej Prognozy Finansowej Mazowsza.

– Za tę kwotę modernizacji poddany będzie 8700-metrowy odcinek drogi 634, od skrzyżowania z ulicą Legionów w Zielonce (tuż za wiaduktem w stronę Wołomina) do obecnego skrzyżowania 634 z Aleją Niepodległości (w pobliżu stacji benzynowej BP) w Wołominie – podkreśla z zadowoleniem Igor Sulich. Całą inwestycję podzielono na cztery etapy: (…)

Więcej na łamach Wieści.

http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563

https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html

(12) Comments

  1. mark

    Śfjetna modernizacja - po jednm pasie w każdą strone. A może by tego ... nie robić? Zaorać w poprzeg- i po sprawie? Dołożą krawężnik i obrzeże. I metr ściechy dla fitów po 50-tce. Co sie zmieni realnie? NIC

  2. rondo

    A kiedy się doczekamy ronda przy skrzyżowaniu Geodetów i Łukasiewicza? Tam jest tragedia. W godzinach szczytu stoi sie nawet 30 minut by wjechać w kierunku galerii. Wiecznie jakies stłuczki.

  3. Kenpachi

    Od wiaduktu w Zielonce przynajmniej do jednostki to potrzeba zaorac to wszystko. A przynajmniej światła wyłączyć

  4. Kenpachi

    Panie Rondo dlatego z Łukiego skręcamy w prawo nie tamując ruchu i nawrotka przy pdsedszkolu albo kawałek dalej przy dawnej ^6^ sklep

  5. NavyBlue

    Tyle lat dumali, kalkulowali, aby zrobić jeden pas bez możliwości wyprzedzania XD Pas manewrowy w oczach prawa to działa jak podwójna ciągła - ten pas służy tylko do zjeżdżania w posejsę. O zgrozo, tyle lat planowania bez 2x2 pasów...

  6. Romek z wołomińskiego błota

    hehehehe Taka mi modernizacja.... Jak nie mają miejsca to proponuje te 3 km w Zielonce zrobić w formie wiaduktu.... Podpory postawić w osi obecnej DW-634 Dołem - po pozostałości starej DW puścić ruch-pieszo rowerowy + lokalny dojazdy do posesji A górą wiadomo wołomińska szlachta...

  7. henio

    kupe pieniędzy i nic to nie zmieni lepiej obwodnicę z warszawy do likin z rozsądnymi zjazdami i po sprawie a tak będzie korek coraz dłuższy ach ci mądrzy inaczej

  8. kubat

    Czy rozwiązanie problemu skrzyżowania Al. Niepodległości i Jadowskiej nie powinno być w pierwszej kolejności?? Po przebudowie DW634 korki będą zaczynały się już przy ul. Reja.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *