Będzie przejazd przez dwupasmówkę?

Będzie przejazd przez dwupasmówkę?

Pojawiło się światełko w tunelu dla rowerzystów. Wszystko wskazuje na to, że rozmowy z Mazowieckim Zarządem Dróg Wojewódzkich przyniosą owoce w postaci budowy tunelu pod modernizowaną drogą wojewódzką 631 w Zielonce.

Prace nad projektem przebudowy DW 631 są już na ukończeniu, dlatego władzom Zielonki bardzo trudno jest przeforsować pomysł budowy bezkolizyjnego przejazdu przed przyszłą dwupasmówkę.

– Walczymy o budowę tunelu, który miałyby połączyć ścieżkę rowerową na wale rzeki Długiej z ul. Kujawską. (…)

 

Więcej na łamach Wieści.

http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563

https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html

(7) Comments

  1. umiarkowany optymista

    >Tomek.bogatek Poczytaj sobie o "dobrodziejstwach" dwupasmówek w środku miasta. Warto uczyć się na czyichś błędach. https://wiesci.com.pl/2022/03/beda-sciezki-rowerowe-i-chodniki/

  2. mark

    A Ty sobie nie poczytuj- tylko jedź i zobacz jak wygląda Pruszków z dwupasmówką w centrum miasta. Jak wygląda Legionowo i Ożarów- z dwupasmówką. Jak wygląda Mińsk mazowiecki . A później weź se te lekture , stołeczek i usiądź od 14 tej do 19 na zwężce w zielonce od strony wawy. Weź nóż, margaryne- smaruj nią te kartki z tej lektury- i zjedz - na zdrowie. No bo jak błędem jest rozwój - to zaoraj te 634 traktorem w poprzeg. Jedyny błąd- to błąd urzędników z wołmińskiego magistratu że nawydawali pozwoleń na budowe w pasie ruchu drogowego. Bo o tym że tam są projektowane 2 pasy- to na planach geodezyjnych od 40 lat wiadomo. A teraz jest obracanie kota ogonem, lektury od czapy, PSEUDOEKOLOGIA.... Gataka jak u Goebelsa.

  3. Istvan

    Dwupasmówki przez środki miast to jest mental lat 90. Kiedyś (inne natężenie ruchu, inna zabudowa i potrzeby) nawet miało to sens. Ale dziś już raczej nie. To jest przepis na uciążliwości dla mieszkańców w centrach, a przy obecnym ruchu korki i tak zostaną. Na ten moment miejscowości w pasie wzdłuż kolei na pn.-wsch. od Warszawy mają - mimowolnie - obwodnicę od północy w postaci S8, ale potrzebna jest jeszcze od południa. Trudne , ale chyba wykonalne. Droga 634 z wielu względów ma inną rolę niż 20.lat temu. Ułomy z Warszawy zatkały wjazd do miasta Radzymińską i mostem śląsko-dąbrowskim i w ogólności przez centrum. Wjazd odbywa się od północy S8 i południa S2 i siekierkowską, a one potrzebują innego dojazdu. 634 potrzebuje przebudowy dla potrzeb lokalnych, ale cały codzienny tranzyt powinien iść won, w coś zupełnie nowego, czegoś co choćby będzie prowadziło choćby do WOW, o ile ta kiedykolwiek powstanie.

  4. Roman z wołominskiego błota

    jstvan - tiaaa jasne - mental lat 90tych.. 3 gminy jednym z najwyższym zagęszczeniu ludności - zlokalizowane bezpośrednio pod Warszawą nie potrzebuje drogi. Właśnie po to by nie było ciągłych korków do i z wezłów na S8 potrzeba kolejnych alternatywnych szlaków...

  5. mark

    To takie gadanie w stylu.... nie potrzeba drogi dwupasmowej bo trzebaby było po pierwsze- rozliczyć tych debili co nawydawali pozwoleń na budowe w pasie drogowym - a przecież to na mapach było naniesione od 40 lat- że tam bedą 2 pasy. Po drugie- przecież wiadomo że część działek należy do krewnych i znajomych królika z gmin i powiatów- więc ich sie nie wywłaszczy. Po trzecie- jest przecież możliwość- bo jest ustawa nadrzędna- która mogłaby zadziałać szybciej niż prawo stosowane do wywłaszczenia działek przy marsa albo na powstańców- ale kto odważy sie rodzinie krzywde robić??? I to takie gadanie- że nie potrzeba... Potrzeba palić rope w korkach i rozładowywać tiry w biedronkach i lidlach po 22:00- bo wtedy płynnie przejadą.

  6. 619 miejsce

    Zgadzam się. Nie ma potrzeby budowania żadnych dróg przez Wołomin - ani dwupasmowych ani szerszych, bo tutaj przecież wszyscy jeżdżą furmankami... Niech zrobią trochę paśników dla koni przy 634 i to w zupełności wystarczy.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *