Krzyż na drogę

Krzyż na drogę

Poniedziałkowe spotkanie władz Zielonki, Starostwa i prywatnej firmy oraz mieszkańców sprzeciwiających się ponownemu uruchomieniu bocznicy kolejowej przy osiedlach i Gliniankach (o sprawie pisaliśmy wielokrotnie), przyniosło dość zaskakujące wiadomości. Jak się bowiem okazało, przez ulicę Wolności – uczęszczaną drogę powiatową przy Gliniankach, prowadzącą z Kobyłki do Zielonki – składy kolejowe z 24 cysternami wypełnionymi paliwem będą przejeżdżać nawet do dwóch razy dziennie. Co ważne, tory przecinające tę drogę nie będą chronione szlabanami. (…)

Więcej na łamach Wieści.

http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563

https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html

(23) Comments

      1. Piotr

        W tym że materiały łatwo palnę będą przejeżdżały kilka metrów od mieszkań?

      2. wojtek

        Problem w tym że pociąg z 24 cysternami będzie się przetaczał dwa razy dziennie, po pół godziny (bo takie jest tępo na bocznicach) przez przejazd koło glinianek (droga powiatowa). W tym czasie wszyscy mieszkańcy Wołomina i Kobyłki, którzy korzystają z tej drogi będą stali w ogromnym korku i klęli na wszystkich wokół. Do tego dodajcie sobie remont drogi 634 który zacznie się na dobre w przyszłym roku i potrwa jak znam życie ze 3-4 lata. Osobną kwestią, chyba nawet ważniejszą, jest to że jak do szpitala w Wołominie będzie jechała karetka na sygnale to też będzie stała pół godziny a w tym czasie ktoś po prostu umrze. A potem wszyscy będą tylko narzekać zamiast wywierać nacisk na władze powiatu i Zielonki, żeby zablokowały te plany. Miłego dnia mieszkańcom Wołomina i Kobyłki

  1. Vsn

    Tak Panowie, sa tory. Bo nowe polozyli. A problem bo poprzednik wodza klepnal umowe pod stolem przeczekali az minie okres karencji gdzie mozna keszcze wszystko anulowac i dopiero po tych kilku latach poszlo info o rozlewni paliwowej. Takze pozdrawiam pomysl uczynienia glinianek wizytowka Zielonki, bedzie jebac na pol miasta ropa

  2. Lech

    Większą uciążliwością dla osiedla jest duże natężenie ruchu i spaliny samochodów, ich nadmierna prędkość niż ten pociąg który kiedyś już jeździł, za dużo amerykańskich filmów oglądacie , że bedzie wielka eksplozja która zmiecie całe osiedle., a k..pa na k...pie po chodnikach ,to jest problem, i mało tego krwiożercze dziki sie panoszą.

  3. Archenos

    A niech dupnie. Najlepiej na skrzyżowanie ze światłami Wyszyńskiego /Staszica. To światła na tym skrzyżowaniu powodują codzienny paraliż na 634. I nikt z tym nic nie robi, korek z Kobylki zaczyna się przy Sobańskim kurła.

  4. Roman z wołominskiego błota

    Jprld - macie problem Niebezpieczeństwo? Ile to cystern z paliwem czy innymi chemikaliami przejeżdża tą droga - to jest prawdziwe zagrożenie... Nie cysterny kolejowe - który jest bardzo bezpiecznym środkiem transportu... Nie - nie będzie 30 minut blokować przejazdu... Nie ma szlabanu więc czas blokowania będzie uzależniony od czasu "fizycznego" przekraczania torów... wagon-cysterna ma jakieś 11 metrów - 24 wagony to 250 metrów + lokomotywa - niech będzie 300m Gdyby lokomotywa toczyła się tylko 5 km/h to drogę blokować będą przez 5 minut... A nie 30 - i tyle na temat demagogi szkodników

    1. wojtek

      Demagogii??? To jak jesteś taki matematyk teoretyk to policz sobie ile samochodów będzie stało w korku jeśli tym przejazdem przejeżdza samochód co 3 sekundy. podpowiem ci geniuszu że minuta ma 60 sekund. Przez pięć minut utworzy się korek na 100 samochodów. A w praktyce więcej bo gwarantuję ci że te twoje teoretyczne wyliczenia matematyczne mają się nijak do praktyki. Szkodnikami są ci których inwestor opłacił żeby go bronili na forach a nie mieszkańcy którzy się po prostu bronią przed szkodliwą inwestycją.

  5. Roman z wołominskiego błota

    Tiaaa jasne - wszystkich opłacają inwestorzy.... A kto opąłca mundizłów którzy wybierają ludiz którzy nie potrafią zmodernizaować jakiejkolwiej drogi w tym podwarszawskim zad...u? A ja mam po prostu dość debili którym "nic się nie podoba" - wszystko przeszkadza.. Ale nie przeszkadza im to że TU NIC NIE MA 2 przejazdy w ciągu dnia - i to maksymalnie... Naprawdę strach... Szczególnie jeślii będą to przejazd poza godzinami szczytu Tak to naprawdę "za blokuje" cała trójwieś.... Jak chamstwo blokowało budowę bezkolizyjnych przejazdów w kbk to jakoś nikt o tm nie myślał ile to karetek nie przejedzie... To właśnie remonty - niedofinansowane, nieudolnie przygotowane - w skutek czego przedłużające się są większym problemem niż 2 pocągi na krzyż... A tu dwa pociągi na dobę i katastrofa... Lol

    1. wojtek

      No i co ??? taki z ciebie matematyk a jak zabrakło argumentów to sypiesz inwektywami ??? Może zapytaj tego kto ci zlecił to zadanie co masz napisać.

      1. Roman z wołominskiego błota

        No właśnie z ciebie matematyk - na poziomie naszych powiatowych włodarzy... Policzyłem 2 razy na dobę przejazd zablokują na PIĘĆ MINUT To już bardziej stłuczka przy skrzyżowaniu z krótka w Zielonce zablokuje przejazd... Nie mówiąc już o "zapatrzonych" w smartfoniki przed kółkiem... Co masz do powiedzenia - prócz bredni o niebezpieczeństwie i rzucania insynuacji że ktoś mnie opłaca... (Ciekawe kto - skoro mój pracodawca nawet nie pochodzi z mazowieckiego )

  6. wiesiek

    krytykom wykorzystania istniejącej infrastruktury - https://www.youtube.com/watch?v=FhXNSHrw2IA

  7. Elle

    Wojtek, Roman, zastanawiacie się nad problemami wynikającymi z dostaw paliwa do hurtownika. Zastanówcie się jeszcze nad tym, jak okoliczne drogi będą wyglądać, kiedy tenże hurtownik zacznie sprzedawać paliwo do autocystern, które wyjadą na okoliczne drogi. Będzie się działo.

  8. Roman z wołominskiego błota

    Nie gorzej niż po wyczynach już istniejących biznesów... Kolejna demagogia obliczona na to że inni są głupsi od autora.... Te cysterny będą lżejsze niż te wywrotki i betoniarki co dziś przetaczają się przez trójwieś bez żadnej kontroli... Po prostu czysta fizyka... Nawiasem mówiąc wszyscy wiedza ze powiat i gminy tak naprawdę nigdy nie kontrolowały jakości realizowanych na ich zlecenie robót...

  9. cipa2

    zrobic tunel pod torami i skierowac trasa wycieczkowa do rezerwatu bagno i schronów ii wojny swiatowej

  10. cipamazowiecki pijak

    powinien dowozic wode i piwo na glinki dla pijakół, sprzedaz z cysterny byłoby taniej, przychodzili by z własnym słoikiem

  11. cipa obajtekcexmajtkikoeronkowe

    to jest bocznica wojskowa , zielonki na czas wojny anie bibrownia obajtka, obajteri orlen z pcimia juz wykupiłtu ziemię

  12. Elle

    Roman, kto Cię uczył fizyki? Wuefista czy geograf? Tu nie o fizykę chodzi, a o prostą matematykę w zakresie dwóch działań: dzielenia i dodawania. Nie o jakość dróg, ale o dodatkowe ciężarówki. Niby proste jak drut, a dla elokwentnego Romana - za trudne.

    1. Roman z wolominskiego blota

      Tiaaa 24 cysterny to 1440 m3 paliwa to jest 90 cystern... Te 90 cystern nie wyjedzie na raz - chocby dlatego iz nie zatankujesz ich na raz... Straszna sprawa - naprawde dla 250 tys powiatu

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *