3 sierpnia burmistrz Zielonki ogłosił przetarg na modernizację ul. Długiej. Jak zapowiada, wszystko wskazuje na rozpoczęcie prac jeszcze w tym roku. Na remont ul. Długiej miasto pozyskało rządową dotację w wysokości ponad 9 mln zł z funduszu Polski Ład. Inwestycja skomunikuje północną część Zielonki. Ulica ta ponadto jest pierwszym, po zjeździe z trasy S8, połączeniem ze zurbanizowaną częścią Zielonki.
Droga do rozpoczęcia prac remontowych była długa i wyboista – podobnie jak dziś wygląda ulica, o której piszemy. Proces inwestycyjny ruszył w 2018 roku. Trzeba było wypracować założenia koncepcyjne, potem zatrudnić projektantów, którzy wykonają kompletną dokumentację, uregulować stan prawny związany z podziałem nieruchomości i zastanowić się co zrobić z drzewami, które kolidują z projektem. O samorządowych sporach, które zrodziły się w tym czasie wokół ulicy Długiej pisaliśmy już na łamach Wieści.
(…)
Dziś na szczęście dokumentacja została już zatwierdzona, znalazły się fundusze i można wybierać wykonawcę prac. W ramach modernizacji ulica Długa zyska: (…)
Więcej na łamach Wieści.
http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563
https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html
Jazda prze Zielonke, obojętnie z której strony by się nie jechało to zawsze droga przez mękę
dokładnie
Jak tak źle przez Zielonkę, to jedźcie S8-ką albo przez Okuniew, a mieszkańcy Zielonki też będą szczęśliwszy pozbywszy się tego uciążliwego tranzytu – tęsknić za wami nie będą.
Brawo abc- to jest właśnie typowe zachowanie mieszkańca zielokowskiego plebsu.
Pamiętaj , że to, że wam wołmińskie niemoty – nie znające prawa i niemyślące o rozwoju powiatu- nawydawały pozwoleń na budowe w pasie drogowym- to tego sie nie zmieni. Bo na planach- droga jest- 2 pasy.
Zapewniam Cie- że zmiany będą . Zdziwisz sie jak spychacz będzie równał teren pod 2 pasy- jeszcze za Twego życia. Bo nie wołomin ale wawa nie pozwoli żeby tam był jeden tylko pasek.
Zobaczysz misiu. Na nic wasze zaściankowe kłapanie .
Struzik od ponad 20 lat nie kwapił się z modernizacją DW634 i nawet teraz jak już ma wreszcie formalne pozwolenia a nawet dostał 65mln z Polskiego Ładu, jeszcze przetargów nie ogłosił na żaden z 4 odcinków – także tyle w temacie, że „wawa nie pozwoli” i gdzie ma tą drogę.
Na węzeł Drewnica na S8 i fragment S17 z łącznicą do Żołnierskiej też przyjdzie jeszcze poczekać… więc jak już upuściłeś jadu, to teraz przez długie lata realnie możesz nadal jeździć przez tą „plebejską” Zielonkę, albo co bym jednak wolał powyższymi alternatywnymi trasami, bo nic innego Ci nie pozostaje :p
Mam starego diesla , rope mam z dobrego źródła , wieze cegły gruz – śmiecie wszelakie. Wtryski leją tak, że nie zamarza nic w zimie nawet. Kopci troche. I zawsze, zawsze będe jeździł przez te plebejskie dziure. W zielonce to go specjalnie na wyższych obrotach trzymam. Dobre auto. Niech sie miasto inchaluje- trudno- ja zapłace.
Mark ty jesteś chyba z tych złych ludzi. Zawsze przemawia przez Ciebie nienawiść i krytyka.
Baardzooo. A co jest dobrego w braku rozwoju braku komunikacji- spowodowanym brakiem drogi??? Przeglądnij se plany z przed dobrych paru lat- gdzie jak wół wyznaczony jest pas drogowy dla drogi dwupasmowej – dwujezdniowej.
To , że ktoś niewiedzieć czemu dostał zgode- jakimś pewnie cudem na zabudowe w pasie drogowym- już powinno być ścigane z urzędu. Bo dla mnie- jest dziwne – jakim cudem urzędnicy mając te plany- takie decyzje wydają gdy normalnie- mając droge gminną- nie wojewódzką- karzą ci sie odsunąć z fundamentami 15 m od osi drogi. Gminnej. To co z wojewódzką.
Ty mylisz ulice i pisząc strasznie się podniecasz. W artykule jest mowa o ulicy Długiej. Dwupasmówka na Długiej, cha, cha.
Dobra- Twoja racja !! Na długiej 2 pasy…. nie bardzo…