Węzeł może kiedyś

22

Szok i niedowierzanie wzbudziła ostatnia informacja podana przez naczelnika ds. inwestycji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, o tym że nie potrafi podać żadnej daty otwarcia węzła Wołomin na trasie S8. Chodzi o niewywiązanie się z terminów uzyskania pozwoleń i sporządzenia projektów budowy łącznika do węzła, które wzięło na siebie Starostwo Wołomińskie. (…)

GDDKiA deklaruje gotowość budowy węzła, MZDW sfinansowania budowy łącznika do węzła z drogi wojewódzkiej 635, ale… opracowana dokumentacja projektowa dot. budowy drogi jest wciąż, od ponad 4 lat przedmiotem uzyskiwania wymaganych opinii i decyzji. Starostwo nie odpowiedziało nam na pytania o powód takiego „grzebania się” przy tej inwestycji. (…)

Więcej przekazują nam mieszkańcy Nowego Jankowa, których protest opóźnił przygotowanie dokumentacji potrzebnych do rozpoczęcia projektowania łącznika do węzła. Jak mówią, głośno odtrąbiony w 2016 r. przez władze gminy i starostwa „sukces” w rozmowach z protestującymi, przyszłymi sąsiadami trasy, niestety okazał się lipą. (…)

Więcej na łamach Wieści.

22 KOMENTARZE

  1. O tak mieszkańcy Nowego Jankowa w sercach wielu mieszkańców zapisali się złotą zgłoską. Mamy tutaj do nich taki sam szacunek jak i do mieszkańców Kobyłki którzy zablokowali tunele pod torami w Kobyłce.

    • Nie mieszaj dwóch rzeczy. Jak mnie wkurza kiedy ktoś pisze nie na temat. To że nie ma tunelu w Kobyłce cie wkurza? To pisz o tym pod artykułami o Tym jak Kobyłka jest w ciemnej …….. a nie tutaj.

      • I jeszcze jedno. To nie mieszkańcy zablokowali tylko władze nie miały j…j żeby się mieszkańcom sprzeciwić. Protesty były wszędzie a tylko w biednej Kobyłce tuneli nie ma.

  2. P.S. Mam to nieszczęście, że dojeżdżając do swojej firmy musze dziękować codziennie tym czempionom którzy zablokowali tunel w Kobyłce. W Zielonce się dało zbudować w Wołominie się dało, a w Kobyłce oczywiście nie.

    • I kogo to obchodzi? Jak chcesz komentować to na temat. A każdy wie, że firmę otwiera się w sensownym miejscu, a nie w Kobyłce.
      zobacz jak to brzmi: – gdzie masz firmę? W Kobyłce. I już jestes spalony w oczach kontrahenta.
      A teraz jeszcze raz: komentuj na temat!!!!!

  3. Popisali sie : i poprzednik – władca fleszy i obecne- wszyskie kolory tęczy. Dajcie im władze- to was usadze. Był czas na konsultacje i przemyślenia. Co zrobili- NIC. A teraz – głosujcie na nas. Czołgu wam nie zabierzemy bo już wzieliśmy a park zbudujemy- choćby i nie na naszym . Przez takie rządzenie Wołomin jest miastem z d…..y. Ale co trzeba- zaniedbujemy- byle swoich nie potopić w niekonsekwentnych decyzjach
    . Nie macie mojego głosu

  4. To znaczy zrezygnować?. Wołomin jest dobrym miejscem – z potencjałem. Z możliwościami. Tylko ci co przy naszym samorządowym korycie – nie potrafią tego zobaczyć albo sprawić – by tak było. A właśnie trzeba palić im w oczy i pokazywać że 20 czy 30 km dalej – też jest Polska – a tam sie da coś zrobić.

  5. Wiesz, to sie nie zmieni puki nasze dzieci będą traktowane jak pracownicy drugiego sortu szukając pracy w wawie: -Aaaa z Wołomina jesteś???? to jak ty tu chłopaku chcesz punktualnie dojeżdżać??? Biore dzieciaka z Brwinowa czy Legionowa….
    A to sie nie zmieni bez podstawy – wspólnego biletu i linii ztm i skm. Bo mając jednolite połączenie – można właśnie zobaczeć te Polske A. Ale naszym włodarzom strasznie zależy żeby ludzie tego NIE ZOBACZYLI. Dlatego ta droga jest – jaka jest i jeździ po niej pół alfabetu nijak ze sobą nie związane WB. Im starczy 50 000 dojnych krów – idzie z tego wyżyć. Nie potrzeba szerszych tras łączników a a8…im nawet nie potrzeba synchronizacji wewnątrz grajdoła. Przykład: Linia L38 kończy sie w Kobyłce przed rądem Bohaterów Ossowa – 200m od szkoły. Lecz przecież Kobyłka czy starostwo pociągnęło ulice Bohaterów Ossowa aż do wsi Osów – budując 4 rozpierniczane przystanki z zatokami a przy wsi ossów – niewielką zatoczkę gdzie ten busik mógłby zawrócić – bezpiecznie – a nie tak jak teraz – stać na szosie, a tym samym połączyć się ze wsią – przez dodanie kolejnego połaczenia. Nie wiem czy przedłużenie tej linii miałoby kilometr – ale jak spore ułatwienie by to było dla mieszkańców Ossowa! – I co? I nic ! Wiaty są niszczone połaczenia nie ma – ale nikt na to nie wpadnie i nic z tym nie zrobi puki nie napisze projektu racjonalizatorskiego i nie weźmie 30 000zł za te moją myśl. Ale to swój musi napisać – to może sie i zrobi. Jeden kilometr…. pomyśluku. To ile by musieli wziąć za myślenie o podłączeniu do łącznika???

  6. W USA są miastach enklawy biedy – otoczone autostradami, ale z tych autostrad nie ma jak wjechać/zjechać do owych enklaw. Zamieszkuje je głównie kolorowa ludność, bezrobocie duże, kryminalnośc duża. Wołomin właśnie staje się taką enklawą, takim „inna town” jak mówią w USA.

  7. I ciężko sie z Tobą nie zgodzić. Ale dzięki komu to mamy? 3 kadencje betonowej sitwy- i jest efekt: żadnych nowych dróg, poważnych zakładów pracy, brak zintegrowanej komunikacji , odpływ lidzi i słupki z patologią- w góre. Pełen bajer przed wyborami.

  8. Dokładnie – szału tu nie ma. Ale jak ktoś rwie sie na plakaty i do koryta a później nie ma pomysłu jak rozwinąć skrzydła – to sam niech wypiernicza. Mądrze prawisz. Dla nich właśnie najlepiej jest jak ludzie którzy coś za miedzą zobaczyli – i wiedzą jak to wygląda – najlepiej żeby spierniczali i nie psuli tradycyjnego marazmu jaki sie utrzymuje tu już od ponad 20 lat. Młodzi – zakładać komitety i do wyborów

  9. Starostwo ? A pan Rakowski świetnie sie ma i już szykuje sie na kolejne lata na stołek. Wójt, statosta. Ponad 20 lat u koryta to chyba starczy ?

  10. Uff… Jak dobrze, że ja mieszkam w Markach i nie mam takich problemów :P. U mnie w mieście wszystkie inwestycje są robione w miarę na czas, niedługo w lato zostanie oddany do użytku zjazd na S8 w kierunku na Marki i ul. Radzymińską przy CH M1 i wtedy dopiero będziemy mieli prawdziwy luz na Piłsudskiego :D. A potem ścieżki rowerowe 😀

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj