(…) Przed nami na stole niemal gotowy komplet dokumentów Projektu technicznego modernizacji DW 634, będący realną podstawą do tworzenia projektów branżowych. Ogromny stos papierów, projektów i kolorowych obrazków szczelnie wypełnia duży stół. Dla laika to tylko papierki, dla wtajemniczonych coś, na co czekano trzy dekady.- Wiem, że nadal trudno w to uwierzyć, ale marzenia stają się faktami – mówi zadowolony dyrektor.
Dzięki jego uprzejmości informacje o tym publikujemy jako pierwsi. A pisać jest o czym. Na ten cel w budżecie Marszałka Adama Struzika zabezpieczono 170 milionów złotych, wydatkowane w trzyletniej perspektywie. Jest to jedno z 16 zadań wpisanych do Wieloletniej Prognozy Finansowej Mazowsza.
– Za tę kwotę modernizacji poddany będzie 8700-metrowy odcinek drogi 634, od skrzyżowania z ulicą Legionów w Zielonce (tuż za wiaduktem w stronę Wołomina) do obecnego skrzyżowania 634 z Aleją Niepodległości (w pobliżu stacji benzynowej BP) w Wołominie – podkreśla z zadowoleniem Igor Sulich. Całą inwestycję podzielono na cztery etapy: (…)
Więcej na łamach Wieści.
http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563
https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html
Śfjetna modernizacja – po jednm pasie w każdą strone.
A może by tego … nie robić? Zaorać w poprzeg- i po sprawie?
Dołożą krawężnik i obrzeże. I metr ściechy dla fitów po 50-tce. Co sie zmieni realnie?
NIC
jeden pas ???mialy byc dwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czy będzie ścieżka rowerowa?
Przeciez to jakas zenada.
Rozkituja wszystko na 2 lata zeby bylo tak jak bylo xD
A kiedy się doczekamy ronda przy skrzyżowaniu Geodetów i Łukasiewicza? Tam jest tragedia. W godzinach szczytu stoi sie nawet 30 minut by wjechać w kierunku galerii. Wiecznie jakies stłuczki.
Jeden pas????????
Od wiaduktu w Zielonce przynajmniej do jednostki to potrzeba zaorac to wszystko. A przynajmniej światła wyłączyć
Panie Rondo dlatego z Łukiego skręcamy w prawo nie tamując ruchu i nawrotka przy pdsedszkolu albo kawałek dalej przy dawnej ^6^ sklep
Tyle lat dumali, kalkulowali, aby zrobić jeden pas bez możliwości wyprzedzania XD Pas manewrowy w oczach prawa to działa jak podwójna ciągła – ten pas służy tylko do zjeżdżania w posejsę. O zgrozo, tyle lat planowania bez 2×2 pasów…
hehehehe
Taka mi modernizacja….
Jak nie mają miejsca to proponuje te 3 km w Zielonce zrobić w formie wiaduktu….
Podpory postawić w osi obecnej DW-634
Dołem – po pozostałości starej DW puścić ruch-pieszo rowerowy + lokalny dojazdy do posesji
A górą wiadomo wołomińska szlachta…
kupe pieniędzy i nic to nie zmieni lepiej obwodnicę z warszawy do likin z rozsądnymi zjazdami i po sprawie a tak będzie korek coraz dłuższy ach ci mądrzy inaczej
Czy rozwiązanie problemu skrzyżowania Al. Niepodległości i Jadowskiej nie powinno być w pierwszej kolejności?? Po przebudowie DW634 korki będą zaczynały się już przy ul. Reja.