Nadal nie wiadomo jak będą wyglądać perony, przejazdy i wiadukty po przebudowie linii kolejowej Rail Baltica. PKP PLK S.A. skąpi informacji na temat prowadzonych właśnie prac na trasie Warszawa Rembertów – Zielonka oraz na odcinku Zielonka – Tłuszcz do stacji Sadowne Węgrowskie wraz ze stacjami Zielonka, Wołomin, Tłuszcz, Łochów.
O udostępnienie wizualizacji przyszłych peronów, przejść i przejazdów prosimy firmę już od wielu miesięcy. Wiemy, że razem z nami proszą o to także władze gmin, przez które przechodzi modernizowana trasa. Niestety, apele spotykają się z brakiem odzewu, co niewątpliwie dziwi i irytuje.
Skąpe informacje od rzecznika, przesyłane rzadko, ograniczają się jedynie do powtórzenia tego, co już wiemy. W minionym tygodniu jedna z takich trafiła na skrzynkę redakcji: (…)
Poniżej dokumentacja PKP PLK w pdf:
Stacja Słoneczna Stacja Wołomin
Więcej na łamach Wieści
Rysunki wyglądają na stare z studium wykonalności, a nie z projektu budowlanego,który wykonawca miał wykonać. Dziwne.