Tunel otwarty

31

Po kilkunastu miesiącach oczekiwań tunel pod torami kolejowymi w Wołominie na ul. Geodetów  został otwarty.

31 KOMENTARZE

  1. Ciekawe na jak długo??? Najweselej będzie zimą i niestety jestem przekonany że niejeden kierowca wspomni moje słowa…. ciekawe kiedy wreszcie chodnik prowadzący z os. Niepodległości do tunelu doczeka się remontu i uzyska wygląd na miarę chociażby 20 wieku, bo kostka jest tylko tam gdzie robiło PKP a wcześniej jest coś na pozór chodnika położone jeszcze chyba przed I wojną, dziurawe i wyglądające strasznie obskurnie coś na czym można się tylko przewrócić na nierównościach.

  2. During the Warsaw uprising Germans killed 160 000 people thousands of them were children („Podczas Powstania Warszawskiego Niemcy zabili 160 000 ludzi, tysiące z nich były dziećmi”).

  3. Pani Burmistrz Radwan znana jako ,, Proszę Dajcie Przeciąć Wstęgę” – Tym razem nie miała okazji się skompromitować.
    Po prostu nie było wstęgi. Tylko wstyd za niedopilnowanie inwestycji kolejowej….

    • Daj spokój już człowieku masz otwarty tunel i jeszcze plujesz jadem. Poza tym nie dopilnowała to poprzednia ekipa nie wprowadzając żadnych zmian w projekcie.

  4. Pani Radwan. Proszę natychmiast otworzyć tunel w ulicy Sasina. Bo biedak niszczeje. A wiecie dlaczego on jest nie otwarty? Bo Pani Radwan zapomniała o 20 metrach dojazdu, którą musi wykonać miasto. Chodzi o poszerzenie drogi w miejscu, gdzie była jednokierunkowa. I teraz przez to będzie sobie tunel stał do grudnia. Taką mamy burmistrz „rewelacyjną”

    Nie panuje nad niczym!

  5. Masz na to dowody. Jeżeli tak to pokaż. Ja znam inną historię nie otwartego tunelu na sasina otóż był problem z właścicielem działek przyległych do inwestycji :). Naprawdę chciałbym zobaczyć te dowody na potwierdzenia twoich oskarżeń bo coś mi się wydaje że jest to zasłyszana plotka.

    • A przejdź sie na budowę i zapytaj robotników. Albo zadzwoń do urzędu, złóż interpelacje obywatelską, w trybie dostępu do informacji, zgodnie z ustawą. I zobaczysz, jak Pani Radwan tym miastem zarządza. A w zasadzie nie zarządza, bo robi sobie zdjęcia na stronę 😉

      • Skoro się kogoś o coś pomawia to trzeba mieć dowody. Proszę o dowody. 🙂

  6. A gdzie wiecznie niezadawolony Mark? I co Marku tunel zbyt niski? Takie chrzanienie o szopenie. Fajnie, że tunel jest. Szkoda, że z takimi niedorobami. Niech burmistrz zauważy, że ul Sasina jest pełna dziur a w zadbanym mieście coś by z tym zrobiono pzed jej uruchomieniem. Pobudka!!

  7. Pani Radwan jak długo będziemy czekać na otwarcie tunelu na ul. Sasina, czy coś Pani robi w tej sprawie … czy podobnie jak przy ul. Geodetów będą tylko zdjęcia i PR czy będzie wykonana realna praca…. ze strony urzędników..

  8. Jestem jestem daki!!! A powiedz mi, ten tunel został otwarty czy odebrany??
    A wiecznie niezadowolony – i tak będe. Sam piszesz: troche to trwało, są niedoróbki – ale otwarty. No to skąd te niedoróbki??? Mogli poprawić jak tyle to trwało. Poczekamy do zimy , do późnej jesieni….jak sie zrobi lodowisko. Co by nie było dla mnie – to kicha. Jest tunel otwarcie sie przeciągnęło i dokąd prowadzi??? Do s8 ??? Nie – bo my nie mamy połączenia z tą trasą. Jako jedyne powiatowe miasto w okolicy. Tak więc nie sraj żarem że jest tak cudnie – kiedy jest fatalnie źle. Miasto nie ma dróg nie ma firm a ty sie kawałkiem ulicy pod torami podniecasz. Ciekawe kto o przejezdność tego bubla zadba późną jesienią i zimą?/ Też będzie – jak w Ząbkach – jeździł traktor i sypał sól z piachem a z przodu z gąbką do zbierania wody?? Zobaczymy !

    • Zadanie do wykonania dla Marka – jeździj chłopie przejazdem tymczasowym skoro dla ciebie to nie ważne :).

      • Panowie, nie kłóćmy się. Wiemy wszyscy, że Pani Radwan nie nadaje się na burmistrza, że zawala. Przyciskajmy ją z Sasina, z S8, w wyborach przypomnijmy sobie o tych sprawach i nie głosujmy na tych, którym to stanowisko uwiera, którzy nie dają sobie rady. Ale z geodetów się cieszmy, to sukces nas, mieszkańców, bo bez nacisków na władze tunel stałby jeszcze wiele miesięcy. Pamiętajcie Radwan nie przejeżdża na drugą stronę torów. Mieszka po stronie urzędu. Ona nie rozumie ludzi ze Sławka, z Nafty, z ciemnego. Dla niej to ludzie drugiej kategorii. Dlatego musimy o tym pamiętać i odzyskać demokrację w Wołominie. Stop zawłaszczania miasta przez skrajnych i skompromitowanych polityków!

  9. ja jestem z tej właściwej strony – i też mnie te nie-rządy uwierają. ale nie od jednej a przynajmniej 5 kadencji. nie lat – kadencji.

  10. Cieszę się Marku, że juz jestes. Jezeli chcesz dyskutować, podciągnij się merytorycznie to pogadamy i bez żaru z Twojej strony. Jestes takim specjalistą – czy kiedyś byłeś w UM i proponowales jakieś rozwiązanie w trakcie konsultacji? Ja coś tam dogadalem (na logiczniejsze) a Ty? Ostatnio gadałem o skośnych miejdcach parkingowych na Laskowej a nie prostopadlych. Było duże zdziwienie.

  11. Słuchaj – proponowałem. Na pogadance ze starostą na jednym ze spotkań proponowałem urzędasom by wybudowali nową drogę od 634 – dalej po polach ossowskich i bodajże ulicą Krymską – pod lasem z przebiciem do Majdanu w okolice stacji diagnostyki – nową drogę – to obśmiał sfołeczeństwo – i tyle.
    Odciążyła by ruch na 634 i Kasprzykiewicza-Matarewicza. Nic tam nie ma nie rośnie – dobre miejsce na naprawde fajną drogę – ale nie trawili tego

    • A to jest dobry pomysł. I takich jest wiele. Dziwi jednak dlaczego nie ma otwartości dla ludzi z rewelacyjnymi koncepcjami. Przeciez wspólnie wszystkim powinno zależeć na poprawie infrastruktury – głównej bolączki Wołomina od zawsze. Bo przecież autem praktycznie nie da się płynnie wjechać i wyjechać w godzinach szczytu. Jeden wielki korek.

  12. Pomysł dobry.Odciąży 634, na nowo skomunikuje Kobyłke, Wołomin , Ossów, Leśke.Po prostu umożliwi ludziom dojazd z drugiej strony bez konkeczności pchania sie do tzw centrum. Może dać rozwój firmom przy nowo wybudowanej drodze albo powstaną osiedla czy jakaś deweloperka. Odciąży Matarewicza i Kasprzykiewicza z ciężkiego ruchu.
    Ale jeden „kozak” na tym spotkanku zarzucił mi że lepiej iTANIEJ zbudować drogę po istniejącym śladzie Matarewicza nkż budować coś w niezabudowanej i nieuzbrojonej przestrzeni jakimi są właśnie te łyse pola. Czyli według niego taniej jest zniszczyć zerwać asfalt podbudowe gaz wode kanalize utrudnić ludziom jedyny przejazd – a potem układać to na nowo ale miedzy tymi samymi blisko postawionymi chałupami- niż budować w polach – bez żadnych ogrankczeń utrudnień . Ludzie! No gdzie tu głowa??? Tak właśnie myślą ludzie- którzy nie budowali nigdy dróg. Bo idąc jego georią to autostrady po 4 pasy – to sie powinno środkiem miast puszczać- nie bokami.
    I tak jest ze wszystkim w wołminie: metropolia jest beeee bo powiatowy szpital wyszedłby z pod władzy powiatu- a przeszedł pod wawe. Toźle- bo kto by tam stołki i komu rozdzielał. Ztm jest beee- bo lepsze te pół alfabetu – do których z kartą miejską nie wejdziesz. No ale są lokalne busy ztm- z antyrozkładem jazdy: skorzystasz z jazdy to albo sie do pracy spóźnisz albo nie ma po co z niej wychodzić- bo ostatni odszedł o 21. Spytaj pracowników carefura kina czy biedry o której kończą prace.I kto takie rozkłady jazdy ułożył?? Pewnie jakiś ścisły umysł. Albo ściśnięty i w konsekwencji niedotleniony to ułożył co widać.

    I z kim daki chcesz w tych urzędach gadać? Ich trzeba wszystkich pozmieniać. I w mieście i powiecie.

  13. Droga od 634 do Majdanu to dobry pomysł forsowany przez grupę radnych zarówno w gminie, jak i powiecie – niestety na razie bezskutecznie, gdyż koszty wykupu działek pod tę drogą oscylują w granicach 20 mln zł. Gdyby udało się pozyskać środki zewnętrzne byłoby łatwiej.

  14. To prosze zrobić kalkulacje: ile będzie kosztowało zerwanie nawierzchni, podbudowy ułożenie na nowo magistrali gazowych wodnych, przyłączy wodnych gazowych, przesunięcie linii energetycznej, ułożenie tego wszystkiego na nowo- łącznie ze studzienkami kanalizy, z napisem szkoła w dwu wsiach, wyłączenie ponad 6 km odcinka drogi z ruchu i utrudniania dla mieszkańców i firm – te ostatnie – to koszty niepoliczalne – bo za to że jakiś wiesiek z bramy traktorem po śwniaka albo marchew na rynek nie wyjedzie przez ćwierć wieku – za niedogodności budowy przecież urzędy nie płacą – więc co ich to….
    Podpowiem:: 20 baniek – to czubek góry . Ale starosta strasznie dziwował sie nad mądrościom ludzi z leśki i okolic na jednym ze spotkań – bo powiedzieli że nie chcą remontu obecnej drogi a wolą budowę nowej.
    Wolą – bo według tych wsiokóf – wydane pieniądze na nową drogę – która będzie kolejnym połączeniem dla 5 przynajmniej wiosek( anie tylko dwóch wsi ) jest lepsze niż topienie naszego wspólnego szmalu na drogę – której remont nic dla wołominiakóów, kobyłczan osowiaków – nie zmieni. Tego nie potrafili urzędasy pojąć. I oczywiście – remont jest potrzebny – ale potrzebniejsza – kolejna droga rozładowująca ruch – i dla ludzi ze wsi – ciemnych, prostych,otumanionych – to jest priorytet. Dla ludzi – ale nie dla wykształconych wszystkowiedzących władz naszego zaścianka .Lepiej – zakiździajca.
    Ale że zbliża sie 15 sierpnia i dygnitarze jednej słusznej partii zaszczycą nas swym jestestwem – to powiat zrobił 100m nakładki ze smoły na wysokości kapliczki. Brawo ! Smoła na piachu – i tiry. Ile to poleży???No to jest gospodarność naszych włodarzy. I cały powiat za to płaci – nic nie zyskując. Żadnego dodatkowego metra drogi.
    Co do środków zewnęrtznych – w urzędzie chyba jest wydział projektów urbanistycznych i dział pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz. Są wnioski do pobrania na konkretne projekty z różnych działań unijnych. Po co ci ludzie tam siedzą?? Jak nie potrafią nic zrobić – to pozwalniać – będzie na komputer dla dzieci w szkole.

  15. Tunel oddany, komentarze głupsze niż norma przewiduje. Może by się ktoś z komentatorów pofatygował się i zobaczył jak wygląda ruch w tunelu. Są to wyścigi bandytów. Dopuszczalna prędkość jest 40km/h. Ruch rowerowy jest duży. Chodzą piesi do stacji chodnikiem, który jest wąski.. Policja mignie i już jej nie ma. Samochody parkują na chodnikach mimo zakazu postoju. Na drodze wewnętrznej przy bloku gdzie były sklepy ruch jak na Wileńskiej tzn dwukierunkowy. Samochody jak się mijają to jadą po chodniku. Jednym słowem zgroza. Na dodatek na skrzyżowaniu Niepodległości – Wileńska jazda na czerwonym świetle to normalka. Jedyne co am pozostało to modlić się, żeby nie było tragedii.

  16. andy – tam nie powinny jeździć rowery. powinien być zakaz ruchu rowerów natomiast powinny zostać dopuszczone do ruchu po chodniku w obrębie tunelu. Twoja racja mędrcze. Idź i zgłoś

      • Po chodniku jeżdżą rowery i niemiłosiernie to wkurza jak co chwile dzwonią dzwonkami…nie można spokojnie przejść mimo, że idzie się gęsiego…chodniki są zdecydowanie za wąskie…jest z tym problem po prostu. Jeszcze to przejście dla pieszych w takim miejscu…i pędzące samochody…ja się boję tym tunelem przechodzić żeby jakiś wariat nie stracił panowania bo będzie tragedia…tylko czekać aż coś się wydarzy.

  17. Trzeba koniecznie otworzyć drugi tunel, bo robią się korki straszne. Nie wiecie kiedy Pani Radwan zamierza to zrobić. Dobrze by było to we wtorek zrobić, bo zamykają tymczasowy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj