P I L N E !!! - z ostatniej chwili

Poruszenie wokół projektu drogi

Poruszenie wokół projektu drogi

Niedawno opublikowaliśmy informację o pracach nad projektem modernizacji głównej drogi powiatu: drogi wojewódzkiej 634. Natychmiast rozdzwoniły się telefony zaciekawionych właścicieli działek, których posesje graniczą z aktualnym pasem drogi.

Jak mówią nam mieszkańcy Zielonki, zwracali się do urzędu miasta z prośbą o przedstawienie im nowych planów przebudowy drogi (w Zielonce jest to fragment ul. Wyszyńskiego), jednak urzędnicy mieli im odmówić wglądu w dokumenty. Właściciele działek obawiają się, że nikt nie będzie z nimi nawet rozmawiał o tej kwestii, a ich nieruchomości zostaną przejęte tzw. ZRiDem. O wyjaśnienie tej sprawy poprosiliśmy burmistrza Zielonki. (…)

Więcej na łamach Wieści.

http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563

https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html

 

(25) Comments

  1. wiesiek

    Ciemnogród niech najpierw prawo poczyta - tam jest wyłuszczone co podlega i kiedywywłaszczeniu w ramach specustawie, co nie i w jakim trybie prowadzący inwestycje może nabyć prawa do calości / części nieruchomości...

  2. żyraf

    jak czytam komentarze tylko i wylacznie ludzi z ZIELONKI to mam wrazenie ze mieszkaja tam buszmeni...droga 634 najbardziej korkuje sie wlasnie w Zielonce i w d,,,,,mam czy zabiora im ziemie czy nie...dostana przeciez kase a ja chce normalnie dojechac do domu a nie czxaic sie na 10uliczkach i czekac bo ktos przedemna puszcza kogos...dosc...robcie droge i koniec

      1. wiesiek

        A co? myślałeś że za swój areał zostaniesz milionerem "bo państwo musi kupić"

    1. hcwd

      Nie, to pasożytujący transferowcy won z Zielonki... mieszkańcy Zielonki tu mieszkają i żyją... a takie pasożyty jak Ty tylko patrzą jak nie respektując m.in. ograniczeń prędkości czym prędzej przemknąć, choćby nawet przejeżdżając im po stopach na przejściu dla pieszych :p

  3. mark

    Przejmować zridem. Plany na droge są od 20 lat. Po co wymuszaliście pozwolenia na budowie w strefie przebiegu drogi? Niech zrobią to samo- co zrobili na Marsa- i po temacie. Pół powiatu ma cierieć - bi panicze z Zielonki najpierw domagali sie planów zabudowy a teraz- płacz- bo droge poszerzą. Na środki drogi było budować

    1. Andrzej

      Musimy się buntować, zorganizować, aktywnie wspierać rozwiązanie dwupasmowe przez Zielonkę. Wkrótce rozpocznie się budowa WOW Marki-Ząbki. To najkrótsze połączenie do Warszawy! Bez dwupasmowej DW634 powiat wołomińskie będzie ograniczony w rozwoju i stanie się drugim Wąchockiem z żartów! Lobbujmy gdzie się da na rzecz dwupasmowej DW634.

  4. hcwd

    Nawet gdyby, to ma to w tej sprawie jakiekolwiek znaczenie?... ale skoro oceniasz wg własnych doświadczeń, to parkan, który był świadkiem Twojego chwalebnego lęgu musiał być ze szlachetnego drewna.

  5. Zbyszek

    Zielonce, Kobyłce i Wołominowi i Ossowowi DW634 jest potrzebna w wersji dwupasmowej, dwujezdniowej! Niedługo powstanie Fragment Wschodniej Obwodnicy Warszawy i byłby to idealny dojazd dla dzisiątek tysięcy mieszkańców. Każdy kierunek z Warszawy ma swoją dwupasmówkę oprócz wołomińskiego z powodu kilkunastu pieniaczy z Zielonki. Jestem z Zielonki i żądam DW634 dwupasmowej! Musimy się w końcu wywrzeć nacisk społeczny żeby nasz kierunek wołomiński też ucywilizować. Dojeżdzanie S-8 (nawet jak będą dokończone węzły) to dla tysięcy ludzi droga naookoło i marnotrawienie czasu i paliwa!

    1. do Zbyszka

      Pretensje kieruj do marszałka Struzika i jego koalicjantów z PO, którzy od lat akceptują jego lekceważącą politykę wobec tej drogi, przy jednoczesnym inwestowaniu całej kasy w jego rodzinne okolice Płocka. Wybraliście ich po raz kolejny do sejmiku, no to "żądajcie".

  6. Lelek

    Jeszcze tylko 631 do rozbudowy na całej długości i będzie można powiedzieć że Wołomin ma jakiś dojazd

  7. L

    @Andrzej: projekt został zmieniony z dwupasmowego na jednopasmowy z inicjatywy zielonkowskich radnych,którzy ugięli się pod presja kilku mieszkańców Zielonki,którzy chcieli zostać milionerami. Inwestycja na która czeka cały powiat od 30 lat będzie z góry nie dopasowana do faktycznych potrzeb.

    1. do L

      Zarówno jedno- jak i dwupasmowa nic nie poprawi przy takim charakterze drogi ze skrzyżowaniami i sygnalizacją świetlną co chwilę... korki zamiast stać na jednopasmowej stałyby na dwóch pasach. Najlepszym przykładem pobliska Piłsudskiego w Markach - była dwupasmowa i co? Stała zakorkowana. Dopiero "obwodnica Marek" poprawiła ten stan. Tak samo z 634 w Zielonce, dwa pasy nic by nie pomogły... bardziej pomogą węzły Kobyłka i Wołomin na S8 ale łącznie z koniecznie S17 (choć ta dopiero za dłuższy czas, gdy powstanie).

      1. Zbyszek

        I to jest właśnie przykład błędnej logiki. DW634 to droga wojewódzka a nie krajowa stąd też zupełnie inne natężenie ruchu. Proszę teraz pojechać do Marek. Luksus. Przepustowa droga, światła w niczym nie przeszkadzają jak są dopasowane do natężenia ruchu. Dojazdy do S8 są potrzebne jako uzupełnienie ale naturalnym, NAJKRÓTSZYM ciągiem komunikacyjnym do warszawy jest DW634

  8. mark

    Dla mnie- to jest takie pierniczenie głupot bo: jak poszerzali Wojska Polskiego w Piastowie- wywłaszczali ludzi. JAK poszerzali do 4 pasów Puławską- było to samo. To samo było z Wałem Miedzeszyńskim, to samo było z Marsa, to samo było z nieszczęsnym Powstańców Śląskich- gdzie w konsekwencji - opieszalec stracił na tym a szose zrobili mu pod oknami. I ma- Stara 200 w sypialni. I dobrze! I nie wiem , czemu w Zielonce miało by być inaczej. Książęta z psiej pupy - co hamują rozwój powiatu. A nie wywłaszczać- budować im szose pod samymi oknami. Nie dawać zastępczych gruntów- 2 pasy pod samyjuśkimi oknami tych budynków.

    1. Ania

      Musimy się buntować, zorganizować, aktywnie wspierać rozwiązanie dwupasmowe DW634.Kto może niech ratuje powiat wołomiński!

  9. Ania

    Pytanie, co możemy zrobić żeby tym cyborgom się przeciwstawić? Interes powiatu wołomińskiego przeciw interesowi kilku osób w Zielonce! Lobbujcie, pomagajcie! to inwestycja ważna także dla naszych dzieci!

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *