Po co te tajemnice?

1

Nadal nie wiadomo jak będą wyglądać perony, przejazdy i wiadukty po przebudowie linii kolejowej Rail Baltica. PKP PLK S.A. skąpi informacji na temat prowadzonych właśnie prac na trasie Warszawa Rembertów – Zielonka oraz na odcinku Zielonka – Tłuszcz do stacji Sadowne Węgrowskie wraz ze stacjami Zielonka, Wołomin, Tłuszcz, Łochów.

O udostępnienie wizualizacji przyszłych peronów, przejść i przejazdów prosimy firmę już od wielu miesięcy. Wiemy, że razem z nami proszą o to także władze gmin, przez które przechodzi modernizowana trasa. Niestety, apele spotykają się z brakiem odzewu, co niewątpliwie dziwi i irytuje.

Skąpe informacje od rzecznika, przesyłane rzadko, ograniczają się jedynie do powtórzenia tego, co już wiemy. W minionym tygodniu jedna z takich trafiła na skrzynkę redakcji: (…)

Poniżej dokumentacja PKP PLK w pdf:

Stacja Kobyłka

Stacja Ossów

Stacja Rembertów

Stacja Słoneczna Stacja Wołomin

Stacja Zielonka

Więcej na łamach Wieści

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj