Na ostatniej sesji zielonkowscy radni starej kadencji pozytywnie zaopiniowali lokalizację dla kolejnego przejazdu pod torami w mieście, który Kolej wybuduje już w przyszłym roku. Dopuszczenie do ruchu ma nastąpić na początku 2020 roku. Poznajmy szczegóły tej inwestycji. (…)
Umowa pomiędzy PKP PLK, czyli inwestorem, a firmą Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o. o., została podpisana w czerwcu br. Budowa ma się rozpocząć w przyszłym roku, a tunel ma być otwarty dla ruchu na początku 2020 r. obiekt w Zielonce będzie kosztować 34,8 mln zł i zostanie dofinansowana z Funduszy Europejskich. Zielonka nie będzie partycypować w kosztach. (…)
Więcej na łamach Wieści.
http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563
https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html
Brawo ! W Zielonce wszystko można, a w Wołominie „PKP to państwo w państwie”.
Halo! Pani Burmistrz!
W godzinach szczytu dwa tunele w Wołominie są zatkane. Powodem są światła na pobliskich skrzyżowaniach.
Czekamy na ronda! Żądamy rond!
A co da rondo? Jak jadę Sasina przez tunel w stronę ronda przy Urzędzie Skarbowym, to w godzinach szczytu też stoję w dużym korku. I tam jest rondo, które guzik daje. W Wołominie po prostu brakuje przejazdów. Przydałby się trzeci – na wzór Zielonki – na wysokości ul. Sikorskiego.
Kiedyś od Armii Krajowej do ronda przy skarbówce były dwa pasy. Przy okazji budowy tunelu zwężono tam ruch do jednego pasa i stąd te korki. Wniosek – tuneli w Wołominie jest mało i są strasznie wąskie, stąd korki. Nie trzeba wielkiej filozofii.