Coś wreszcie ruszyło

17
DCIM100GOPROGOPR0433.JPG

PKP PLK ogłosiło przetarg na wykonanie skrzyżowania dwupoziomowego w Kobyłce  Ossów. Czy budowa wiaduktu rozpocznie się jeszcze w tym roku?

Jak wiadomo, w grudniu ubiegłego roku spółka odstąpiła od umowy z wykonawcą skrzyżowań dwupoziomowych w Kobyłce i Kobyłce Ossów z uwagi na wydłużające się procedowanie uzyskania decyzji administracyjnych oraz dochodzące do niej informacje o zamiarze niekontynuowania przez wykonawcę realizacji zobowiązań kontraktowych. Na początku roku przedstawiciele PKP PLK przekazywali, iż: „zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami (które pojawiły się m.in. na spotkaniu w czerwcu 2020 r.) informujemy, że budowa skrzyżowań dwupoziomowych w Kobyłce i Kobyłce Ossów powinna zakończyć się w ramach obecnej perspektywy finansowej UE, tj. do końca 2023 r. Uzyskanie kompletu potrzebnych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych planowane jest w II kw. 2021r.

Więcej na łamach Wieści.

http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563

https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html

17 KOMENTARZE

  1. Ucieszą się ludzie jadący tranzytem przez Kobyłkę,80% korzystających z przyszłego wiaduktu to nie będą mieszkańcy Kobyłki, takie są wyniki symulacji ruchu przeprowadzone przez inżynierów ruchu drogowego.

      • Rozsądek podpowiada aby maksymalnie ograniczyć ruch tranzytowy przez Kobyłkę, a nie odciążać Wołomin, Zielonkę czy Ząbki i przyjmować rolę obwodnicy wschodniej Legionowo-Kobyłka-Okuniew-Mińsk-Maz.

      • ganti – czyli co proponujesz?
        rogatki z poborem myta

        Bo przenieść gminy się nie da. A że kbk jest wciśnięta między ząbkami a Wołominem to oznacza że nieunikniony jest tranzyt…

        Nawet przebudowa DW 634 wiele nie na bo 2/3 Wołomina wjeżdżać na S8 będzie z Węzła kobyłka – nie Wołomin.

  2. Nadejdzie kiedyś taki dzień że będziecie szukali tych co podpisywali protest przeciwko budowie dwóch estakad (tunel,wiadukt) przez środek Kobyłki ,będziecie chcieli ich przeprosić i podziękować .

    • Ja mam nadzieje że nadejdzie dzień gdzie zamiast tej wstrętnej obrzydliwej kobyły w mieście staną DYBY
      A w tych DYBACH będą ci między innymi którzy blokowali budowę owych przejazdów bezkolizyjnych…

      I każdy mieszkaniec będzię mógł tych w dybach wychłostać – w ramach rekompensaty za straty.

  3. Wiera – ja wiem że perspektywa spojrzenia dalej niż własne podworko ciebie przerasta. Ale nie trzeba być tytanem inteleketu by nie zauważyć że Kobyłka jest wcisnięta miedzy Wołominem a Warszawą.
    I to oczywiste jest że ruch lokalny będzie przez nią przebiegał.
    Ty się ciesz że Gddkia obrała taki a nie inny korytarz dla S-8.

    Mogli się uprzeć na stary korytarz – wiesz chociaż jak on przebiegał – mundrusiu?

    Dla mnie KAŻDY blokujący inwestycje infrastrukturalne to jednostka ASPOŁECZNA
    A takie trzeba tępić…

  4. Rozsądni ludzie wyprowadzają ruch poza centra miast ale w Kobyłce tacy co 30-40 lat temu jeżdzili furmankami po Kobyłce zachłystują się cywilizacją i najbardziej będą zadowoleni z autostrady pod bramą.

    • Po pierwsze – gdzie w Kobyłce masz centrum?
      Po drugie – co to są owi rozsądni ludzie?
      Sąd to wiesz że są rozsądni?
      Miałeś cokolwiek wspólnego z planowaniem przestrzennym,. systemami zarządzania ruchem itp?
      Pewnie dla ciebie wzorcem są te imbecyle które lansują np. likwidacje przejść podziemnych w Warszawie (tak, niech ludzie zabijają się na zebrach )
      Albo przerabianie całego śródmieścia w deptaki dla pieszych względnie rowerzystów.

      Twoje wyobrażenie o tym co powinno się zrobić jest zacofane tak dobre 30 lat….
      Albo i więcej – Karta Ateńska (rzecz o której zapewne nigdy nie słyszałeś) to I połowa XX wieku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj