PKP PLK ogłosiło przetarg na wykonanie skrzyżowania dwupoziomowego w Kobyłce Ossów. Czy budowa wiaduktu rozpocznie się jeszcze w tym roku?
Jak wiadomo, w grudniu ubiegłego roku spółka odstąpiła od umowy z wykonawcą skrzyżowań dwupoziomowych w Kobyłce i Kobyłce Ossów z uwagi na wydłużające się procedowanie uzyskania decyzji administracyjnych oraz dochodzące do niej informacje o zamiarze niekontynuowania przez wykonawcę realizacji zobowiązań kontraktowych. Na początku roku przedstawiciele PKP PLK przekazywali, iż: „zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami (które pojawiły się m.in. na spotkaniu w czerwcu 2020 r.) informujemy, że budowa skrzyżowań dwupoziomowych w Kobyłce i Kobyłce Ossów powinna zakończyć się w ramach obecnej perspektywy finansowej UE, tj. do końca 2023 r. Uzyskanie kompletu potrzebnych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych planowane jest w II kw. 2021r.
Więcej na łamach Wieści.
http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563
https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html
Nie chcemy wiaduktu, nie będzie dojazdu do marketów.
Będzie wiadukt a Kobyłka stanie się miastem przejazdowym jak Marki ,trzeba kupić nauszniki.
Żałośni jesteście. Teraz nikt się nie nabierze na wasze protesty.
Ucieszą się ludzie jadący tranzytem przez Kobyłkę,80% korzystających z przyszłego wiaduktu to nie będą mieszkańcy Kobyłki, takie są wyniki symulacji ruchu przeprowadzone przez inżynierów ruchu drogowego.
Ucieszą się mieszkańcy Kobyłki,którzy z niecierpliwością wypatrują rozpoczęcia budowy stojąc na przejazdach i tracąc czas.
Wow to trzeba do tego modelów ruchu – nie wystarczy spojrzeć na mapę?
Rozsądni mieszkańcy Kobyłki to tak planują trasę że jeżdżą od lat tunelami w zielonce i wołominie
Można i przez Słoneczną albo Ząbki jeździć, ale właśnie dlatego rozsądek podpowiada, ze te przejazdy są konieczne.
Rozsądek podpowiada aby maksymalnie ograniczyć ruch tranzytowy przez Kobyłkę, a nie odciążać Wołomin, Zielonkę czy Ząbki i przyjmować rolę obwodnicy wschodniej Legionowo-Kobyłka-Okuniew-Mińsk-Maz.
ganti – czyli co proponujesz?
rogatki z poborem myta
Bo przenieść gminy się nie da. A że kbk jest wciśnięta między ząbkami a Wołominem to oznacza że nieunikniony jest tranzyt…
Nawet przebudowa DW 634 wiele nie na bo 2/3 Wołomina wjeżdżać na S8 będzie z Węzła kobyłka – nie Wołomin.
Zrobić wiadukt na jana pawła II , będzie szybki dojazd do pani Burmistrz i urzedasów, ulice juz poprawiają.
Nadejdzie kiedyś taki dzień że będziecie szukali tych co podpisywali protest przeciwko budowie dwóch estakad (tunel,wiadukt) przez środek Kobyłki ,będziecie chcieli ich przeprosić i podziękować .
Ja mam nadzieje że nadejdzie dzień gdzie zamiast tej wstrętnej obrzydliwej kobyły w mieście staną DYBY
A w tych DYBACH będą ci między innymi którzy blokowali budowę owych przejazdów bezkolizyjnych…
I każdy mieszkaniec będzię mógł tych w dybach wychłostać – w ramach rekompensaty za straty.
Wiesiek ! lecz nogi bo głowę za póżno
Wiera – ja wiem że perspektywa spojrzenia dalej niż własne podworko ciebie przerasta. Ale nie trzeba być tytanem inteleketu by nie zauważyć że Kobyłka jest wcisnięta miedzy Wołominem a Warszawą.
I to oczywiste jest że ruch lokalny będzie przez nią przebiegał.
Ty się ciesz że Gddkia obrała taki a nie inny korytarz dla S-8.
Mogli się uprzeć na stary korytarz – wiesz chociaż jak on przebiegał – mundrusiu?
Dla mnie KAŻDY blokujący inwestycje infrastrukturalne to jednostka ASPOŁECZNA
A takie trzeba tępić…
Rozsądni ludzie wyprowadzają ruch poza centra miast ale w Kobyłce tacy co 30-40 lat temu jeżdzili furmankami po Kobyłce zachłystują się cywilizacją i najbardziej będą zadowoleni z autostrady pod bramą.
Po pierwsze – gdzie w Kobyłce masz centrum?
Po drugie – co to są owi rozsądni ludzie?
Sąd to wiesz że są rozsądni?
Miałeś cokolwiek wspólnego z planowaniem przestrzennym,. systemami zarządzania ruchem itp?
Pewnie dla ciebie wzorcem są te imbecyle które lansują np. likwidacje przejść podziemnych w Warszawie (tak, niech ludzie zabijają się na zebrach )
Albo przerabianie całego śródmieścia w deptaki dla pieszych względnie rowerzystów.
Twoje wyobrażenie o tym co powinno się zrobić jest zacofane tak dobre 30 lat….
Albo i więcej – Karta Ateńska (rzecz o której zapewne nigdy nie słyszałeś) to I połowa XX wieku.