Modernizowana od zawsze

12

(…) Przed nami na stole niemal gotowy komplet dokumentów Projektu technicznego modernizacji DW 634, będący realną podstawą do tworzenia projektów branżowych. Ogromny stos papierów, projektów i kolorowych obrazków szczelnie wypełnia duży stół. Dla laika to tylko papierki, dla wtajemniczonych coś, na co czekano trzy dekady.- Wiem, że nadal trudno w to uwierzyć, ale marzenia stają się faktami – mówi zadowolony dyrektor.

Dzięki jego uprzejmości informacje o tym publikujemy jako pierwsi. A pisać jest o czym. Na ten cel w budżecie Marszałka Adama Struzika zabezpieczono 170 milionów złotych, wydatkowane w trzyletniej perspektywie. Jest to jedno z 16 zadań wpisanych do Wieloletniej Prognozy Finansowej Mazowsza.

– Za tę kwotę modernizacji poddany będzie 8700-metrowy odcinek drogi 634, od skrzyżowania z ulicą Legionów w Zielonce (tuż za wiaduktem w stronę Wołomina) do obecnego skrzyżowania 634 z Aleją Niepodległości (w pobliżu stacji benzynowej BP) w Wołominie – podkreśla z zadowoleniem Igor Sulich. Całą inwestycję podzielono na cztery etapy: (…)

Więcej na łamach Wieści.

http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=titleissues&id_title=154563

https://www.egazety.pl/marpan/e-wydanie-wiesci-podwarszawskie.html

12 KOMENTARZE

  1. Śfjetna modernizacja – po jednm pasie w każdą strone.
    A może by tego … nie robić? Zaorać w poprzeg- i po sprawie?
    Dołożą krawężnik i obrzeże. I metr ściechy dla fitów po 50-tce. Co sie zmieni realnie?
    NIC

  2. A kiedy się doczekamy ronda przy skrzyżowaniu Geodetów i Łukasiewicza? Tam jest tragedia. W godzinach szczytu stoi sie nawet 30 minut by wjechać w kierunku galerii. Wiecznie jakies stłuczki.

  3. Od wiaduktu w Zielonce przynajmniej do jednostki to potrzeba zaorac to wszystko. A przynajmniej światła wyłączyć

  4. Panie Rondo dlatego z Łukiego skręcamy w prawo nie tamując ruchu i nawrotka przy pdsedszkolu albo kawałek dalej przy dawnej ^6^ sklep

  5. Tyle lat dumali, kalkulowali, aby zrobić jeden pas bez możliwości wyprzedzania XD Pas manewrowy w oczach prawa to działa jak podwójna ciągła – ten pas służy tylko do zjeżdżania w posejsę. O zgrozo, tyle lat planowania bez 2×2 pasów…

  6. hehehehe
    Taka mi modernizacja….

    Jak nie mają miejsca to proponuje te 3 km w Zielonce zrobić w formie wiaduktu….
    Podpory postawić w osi obecnej DW-634
    Dołem – po pozostałości starej DW puścić ruch-pieszo rowerowy + lokalny dojazdy do posesji
    A górą wiadomo wołomińska szlachta…

  7. kupe pieniędzy i nic to nie zmieni lepiej obwodnicę z warszawy do likin z rozsądnymi zjazdami i po sprawie a tak będzie korek coraz dłuższy ach ci mądrzy inaczej

  8. Czy rozwiązanie problemu skrzyżowania Al. Niepodległości i Jadowskiej nie powinno być w pierwszej kolejności?? Po przebudowie DW634 korki będą zaczynały się już przy ul. Reja.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj